Gå til innhold

Noen som har vært nødt til å åpne knappen i buksen alt?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Selv har jeg termin i slutten av mars, så jeg regner med at de som har i begynnelsen av mars, har måttet åpne knappen/legge bort bukser.

 

Selv passer alle mine bukser, men så har jeg stor mage fra før av så alt blir godt skjult hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) ja her går det mest i tights nå å har kjøpt min første mamma bukse :o) er 11+2 i dag å dette er nr fem,mulig magen kommer fortere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+5 nå og har allerede gått i gravidbukser i noen uker. Jeg er litt småkvalm hele tiden, og synes det blir verre hvis noe strammer eller klemmer på magen. Det skal sies at jeg gravid med nummer to og synes magen er en god del større nå enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 11 +6 og har blitt avslørt på jobb allerede... Klarer ikke skjule det mer og innser at gravidbukse er det eneste komfortable på jobb. Men, dette er mitt andre barn og magen kom raskere denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare en bukse igjen som passer, og den var så vid fra før at jeg måtte bruke belte i den for en mnd siden. nå er den akkurat passe, men blir nok snart for trang. dumt med denne overgangen. de vanlige buksene passer ikke, og mammabuksene er liksom overkill.

 

er bare 8+4 idag, men har ei tøtte fra før som har tøyd plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+4 i følge tidlig ultralyd, og 9+0 i følge menstermin.

Jeg har to fra før som har tøyd plass.

Sist måtte jeg kaste buksene i 10 +0 og begynte med mammabukser i uke 14.

 

Denne gangen er jeg maaaange kilo tyngre i utgangspunktet, og jeg tror ikke at livmoren har kommet opp av skambenet enda...

 

har kjøpt meg magebelte som jeg kan bruke når knappen må opp, og har tenkt å lage noe smart med buksestrikk for å holde buksen igjen....

Vet bare ikke helt hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har svært få bukser som er behagelige å ha på seg nå :s Jeg har vært veldig tynn et års tid, og la plutselig på meg 4-5 kg (er 162 cm, og vekten legger seg på rumpe og lår) på forsommeren da skolen var over, det ble sløve dager hjemme, og jeg ble litt slapp med trening...at grilltiden dukket opp i samme tidsrom hjalp ikke akkurat det heller ;) Poenget mitt, buksene mine var i utgangspunktet begynt å bli små FØR jeg ble gravid :/ Har kjøpt en mammabukse, men den sklir så ned enda, har jo ikke så mye mage å henge den på, selvom det føles sånn noen ganger, ofte veldig oppblåst...har sverget til kjoler en stund nå, men kjoleværet gir seg vel snart, da blir det vel tights og flere mammabukser ;) Er barn nr 3, og jeg er 9+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke sånne strikker til å ha under bena på regnbukser ol.? Tre de igjennom knapphullet og fest de i knappen, altså så de kommer i "to lag" over knappen...kunne ikke det funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter uniformert på jobben. Og før helga kjente jeg at det var på tide å skifte bukse. Tenkte jeg skulle gjøre det etter helga. Da mandagen kom var det helt umulig å sitte behagelig i en bukse som det ikke var stretch i. Sjefen har ikke fått beskjed enda, og ble heller betenkt da jeg ba om å få en bukse som var to størrelser større enn den jeg hadde. :) Hun skjønner nok tegninga neste uke, når hun får beskjed om graviditeten. :) Hjemme går jeg endten i bomullstights eller jeanstights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i skjørt og kjole nesten daglig sist jeg var gravid. Også på vinteren. Fant strikkeskjørt på NoaNoa og kjøpte gode ulltights i fine farger. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet knappen i uke 6 og lagt vekk mange par med jeans. Men, fikk faktisk på meg et favorittpar idag (er 11+2) da de er lave i livet. Ellers går jeg i tights og skjørt eller kjoler. Dette er barn nr 1 forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men har sett noen som du får kjøpt på nettet, og de har et stoffstykke som dekker trusen om noen skulle se glipen..

 

Må bare tenke litt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+6 og bruker hårstrikk til å få igjen buksene med. Har lett frem mammabuksene og må nok snart ty til dem igjen. Bruker mammatruser allerede, klarer ikke hipsters o.l. med bred strikk som klemmer over magen :) Har ikke så stor mage enda, altså, men det merkes at det er 5. graviditet. Særlig om kvelden ses det godt at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det bare meg som ikke har måttet knakke opp knappen?? jeg har da gått ned 3,5kg, er stor i utgangspunktet, men jeg har ikke merket noe på klærne ennå, de er nesten mer passelig nå enn før jeg ble gravid.....dette er min 2.graviditet og jeg er 11+5, begynner nesten å lure på om der er noe der inne...forrige gang gikk jeg med tvillinger og måtte ut med buksene i uke 12........men hvor finner dere de beste gravidbuksene og bhene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...