Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang klær til baby :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forvirret førstegangs som ikke har peil på hvor mange bodyer man bør ha.. Har gått over nå, har 5 fine bodyer i str 50-56, 2 ullbodyer i 56, og 6 boyder hvor det er litt ymse med utseendet.. Hvor mange til bør jeg ha i de str? Har i tilegg 4 hele dresser i str 56. Ikke lett assa :) Håper noen vil hjelpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også skikkelig usikker på hvilken strl jeg skal kjøpe i klær! Liksom hvis man kjøper litt størrel strl så har den klærne når den vokser, men det er jo kanskje greit å ha noe som han ikke svømmer i også:)

Jeg tror jeg skal kjøpe noen ting i 50 (vanlige inneklær som bodyer, sparkebukser, nattklær o.l.) og så kjøper jeg litt større i liksom sånn bamsedress og også vanlige klær:) Jeg aner ikke hvor mye klær man får heller jeg:) eller hvor mye klær han kommer til å bruke hver dag , forhold til om han gulper masse på klærne eller sånn! Sånn at man må skifte:)!

Skrevet

Da har du jo ganske masse allerede :) Men du kan jo kjøpe et par strømpebukser. Hvor mye du trenger er litt avhengig av hvor mye babyen gulper eller hvor ofte det er lekkasje fra bleia og det vet man jo ikke på forhånd. Som jeg skrev på et annet innlegg her så tenker jeg at det viktigste er å ha et par plagg (bodyer og strømpebukser) som er små nok. Selv om de bare varer noen uker er det noen ganske viktige uker da :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt flere bodyer =) Strømpebukser og pysjer trenger du, en dress til turer ut (eller et strikkesett etc..) og kanskje et og annet "pynteplagG". gikk mest i body og strømpebukse i børjan her =) Husk at mange får mye gaver også, som ofte er klær. Ikke alle tenker så langt at de kjøper større =) Vi fikk haugevis med plagg i 56 (som aldri ble brukt..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...