Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Venter nr. 3 og har termin 15 desember. Har gått overtid med de to første så jeg frykter ar det kan bli fødsel nært julaften. Lurer litt på hvordan vi skal lage til jul i år, slik at det iallefall blir greit for de to eldste (3 og 2 år). Vi pleier å feire hos min manns foreldre, men i år har jeg lyst til å være hjemme. Har dere andre med termin rundt julaften tenkt på hva dere skal på julaften?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå