Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 jeg har nesespray, lommetørkler, halslinser, varm kakao. varmepute, dusjer lenge under varmt vann hver kveld. noe mer som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Å sove og slappe av hjelper. Masse søvn er bra for da slapper kroppen av og kan lettere lege seg selv. God bedring:-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 takk. slapper av masse nå når ungene er i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå