Gå til innhold

Bursdag og hvem man skal invitere

Anbefalte innlegg

Skrevet

På avdelingen til min datter er det 18 barn. Av de 18 er det kommet 5 gutter som nå er flyttet over fra småbarnsavdelingen.

Så kommer spørsmålet, kan jeg invitere de andre barna og ikke disse 5 guttene (de er i samme alder alle disse 5) i bursdagen til min datter. Det er to jenter som nettopp har begynt. De er få jenter på avdelingen totalt 6 stykker med de to nye, og tenkte at det kunne være greit å invitere de to selv om de er like gamle som de 5 guttene som ikke inviteres.

Kunne selvfølgelig hatt alle, men det er bare jeg og mannen min som kan være med og det er mange barn å passe på og ganske mye ekstra med 5 stykker på 3 år ( i tillegg til lillebror på 1 år som også vil være der).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, dere kan selvfølgelig invitere hvem dere vil, men i vår barnehage praktiseres det enten alle guttene / jentene på avdelingen eller alle barna i samme årskull.

Utelater dere noen så burde dere iallfall ikke levere ut invitasjonene i barnehagen.

Skrevet

Å invitere 13 og la 5 utebli synes jeg ikke er greit.

Men skulle dere gå for det må dere iallfall sende invitasjonene i posten og ikke legge de i hver sin hylle.

Mine går også i barnehage med 18 på avdelingen. Når det er bursdag inviterer vi alltid alle. Ca 1 av 3 sier nei takk og vie ender med et perfekt antall. For det er ikke bra med for få heller, da blir det faktisk mer å gjøre for foreldrene enn om man har mange gjester som sysselsetter hverandre.

Skrevet

Jeg syns dere skal invitere bare jentene, eller bare de som er hennes årskull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...