Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 På avdelingen til min datter er det 18 barn. Av de 18 er det kommet 5 gutter som nå er flyttet over fra småbarnsavdelingen. Så kommer spørsmålet, kan jeg invitere de andre barna og ikke disse 5 guttene (de er i samme alder alle disse 5) i bursdagen til min datter. Det er to jenter som nettopp har begynt. De er få jenter på avdelingen totalt 6 stykker med de to nye, og tenkte at det kunne være greit å invitere de to selv om de er like gamle som de 5 guttene som ikke inviteres. Kunne selvfølgelig hatt alle, men det er bare jeg og mannen min som kan være med og det er mange barn å passe på og ganske mye ekstra med 5 stykker på 3 år ( i tillegg til lillebror på 1 år som også vil være der).
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Tja, dere kan selvfølgelig invitere hvem dere vil, men i vår barnehage praktiseres det enten alle guttene / jentene på avdelingen eller alle barna i samme årskull. Utelater dere noen så burde dere iallfall ikke levere ut invitasjonene i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Å invitere 13 og la 5 utebli synes jeg ikke er greit. Men skulle dere gå for det må dere iallfall sende invitasjonene i posten og ikke legge de i hver sin hylle. Mine går også i barnehage med 18 på avdelingen. Når det er bursdag inviterer vi alltid alle. Ca 1 av 3 sier nei takk og vie ender med et perfekt antall. For det er ikke bra med for få heller, da blir det faktisk mer å gjøre for foreldrene enn om man har mange gjester som sysselsetter hverandre.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Jeg syns dere skal invitere bare jentene, eller bare de som er hennes årskull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå