Gå til innhold

for en velkomst å komme hjem til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra to ukers ferie søndag kveld.

Etter en biltur på 9,5 timer, så vi frem til å komme hjem og slappe av.

Var hjemme rundt 21.30 og i det jeg åpner døren kjenner jeg en rar lukt. Jeg sier til mannen at vi glemte å helle klor i avløpene før vi dro, og nå fikk vi straffen:(

mannen gikk gjennom stuen og inn på kjøkkenet, der luktet det helt forferdelig, og lyset virket ikke. Sjekket sikringskapet og den ene automatsikringen hadde "hoppet" ned. Og da gikk det opp et lite lys for oss. Åpnet kjøleskapdøren og stanken slo i mot oss!!!! Æsj, det er noe av de værste jeg noen gang har vært borti.

Og fryseren under var enda værre. Alt hadde smeltet og rent utover.

Kastet 3 søppelsekker med ødelagt mat. Har vasket og skrubbet med grønnsåpe, klor og salo, men synes det lukter fortsatt. Lurer på om noe kanskje har kommet under gulvet også.

Trenger noen råd om hva som kan få kjøleskapet til å lukte godt igjen.

Aller helst vil jeg gjerne ha et nytt kjøleskap...hehehe

Er vel ikke noe som innboforsikrigen dekker heller vil jeg tro, når det er sikringen som har vært problemet?

Ikke har vi tatt noen bilder heller, da vi bare ville kvitte oss med alt fortest mulig:(

Tips taes imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, ring forsikringsselskapet og hør. Dette har de vært borti før.

Skrevet

takk for tipset, ringte de nå, og det var ingen problemer, så nå får vi igjen penger og kan kjøpe oss nytt kjøleskap i slutten av uken. I mellomtiden bruker vi kjølebaggen vår;) hehehe

Skrevet

Har opplevd det samme, men da etter 4 uker ferie.

Jeg måtte forlate leiligheten når mannen med maske på kastet all maten. Var mat for en del kroner som gikk i søpla, men det kjedligste var vel noen liter med pumpet mm :o)

Snakket med forsikringsselskapet og de kunne dekke det. Men da trengtes det bilder, kvittering på kjøleskapet og egenandelen var stor. Så vi droppet styret.

Skrevet

Vi trengte ingenting, hverken bilder eller kvittering. Egentlig litt overrasket over at det ordnet seg gjennom en telefonsamtale.

Men vi er kjempefornøyd og jeg takket for god service.

Egenandelen var på litt over 4000 kr.

Skrevet

Flott! Er jo dette man har forsikring til :)

Skrevet

Det er verre hvis du påstår at du har fryseren full av indrefilet. Da blir de brått mistenksomme. Har en mor som har jobbet mange år i forsikring, ser du. :)

Skrevet

hehehe, nei ikke så mye indrefilet:)

men en del kyllingfilet, div fisk +++ og maaaaasse is. Gikk litt amokk i isbilen rett før vi dro. hihihi.

Skrevet

Opplevde det samme for 2 år siden.

Hadde vært på ferie og det var lynet som hadde tatt kjøleskapet her..

Vi hadde en fyr her som så på det og kunne bekrefte at det var tatt av lynet. Fikk dekt alt pluss 4000,- til ny mat:)

Ikke egenandel heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...