Gå til innhold

Hva legger dere i ordet utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun sex eller er det klining,et suss,berøring,flørting,intime betroelser om seg selv eller forholdet,hvis man blir lagt an på som følge av flørting...ja, hva regner du som utroskap,og har du informert din mann om det?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboeren tok en prat om det da vi var enige om at vi var i fast forhold. Vi ble rett og slett enige om HVA som var utroskap.

Hos oss er utroskap:

- Sexuelle handlinger (så klart)

- Å flørte bevist med en annen enn partneren

- Intime betroelser om seg selv (fantasier ol) hos andre enn partneren.

Siden vi begge er enige om dette, så ser vi begge at det er lettere å unngå utroskap, ikke at utroskap er lett å utføre, men fordi vi er enige i HVA som er utroskap for oss. Vi vet hvor grensen til partneren vår går, og da er det lettere å ikke trå over den.

Skrevet

Jeg synes følelsesmessig engasjement er vanskligere å forholde seg til en ren sex. Og det vet han.

Han vet også godt at sex med andre enn meg likevel er uaktuellt hvis han vil beholde meg.

Skrevet

Utro kan jo være så mangt det, men i hovedsak handler det om å gå bak ryggen på partneren, skjule og lyve.

Man kan være fysisk utro, følelsesmessig utro, for å ikke glemme økonomisk utroskap.

Er man åpen om flørt osv, ja så er det ikke utroskap så lenge det er ok for partneren.

Skrevet

Når mannen/dama gjør noe som ikke kan fortelles hjemme!

Skrevet

Er folk så skinnhellige at de aldri flørter litt i det skjulte? Som å se litt ekstra på noen eller være ekstra vennlig med noen? Eller er ikke det flørting?

Skrevet

Er folk så skinnhellige at de aldri flørter litt i det skjulte? Som å se litt ekstra på noen eller være ekstra vennlig med noen? Eller er ikke det flørting?

Skrevet

Jeg er vennlig med de fleste jeg treffer uten at jeg mener noe flørting med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...