Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Inspirert av noen andre her inne så bestemte jeg meg for å prøve å faste på denne detox dietten. Så i dag er jeg i gang. Tenkte jeg skulle holde dere oppdatert her inne, for å gi meg litt motivasjon. Jeg må si at det nødvendigvis ikke er for å gå ned i vekt, selvom jeg har en 5 kg til overs. Det er mest for detox-delen og fornyet energi. Vi får se. Det er unødvendig med kjeft og gode formaninger. Jeg skjønner at det ikke er noe man driver med over tid, og faste har jo alltid vært en godkjent metode for detoxing av kroppen. Jeg holder på så lenge jeg klarer. Målet er mellom 7-10 dager. Dag 1 altså. Laget en 1 og en halv liters flaske med sitron, maple syrup, vann og cayennepepper i går. Det smaker faktisk ganske greit. Startet morgenen med en kopp og har tatt en på jobb. Nå drikker jeg litt peppermynte tea i mellomtiden. Sulten er jeg ikke enda. Såklart. Klokka er jo ikke mer en 9.30. Skal kjøpe "avførings tea" etter jobb. Det høres gørr ut, men jeg tror ikke jeg greier å drikke saltvannet de foreslår for å få gått på do..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 En veninne av meg prøvde denne "kuren" Håret hennes falt av i store dotter.. Lykke til, dette høres ut som en super og effektiv metode for å føkke opp kroppen sin på.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Fornyet energi? Klart det! Du kommer til å føle deg som et vissent løv innen dagen er omme, og enda værre etterhvert. Når du igjen får i deg mat kommer du virkelig til å føle fornyet energi!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Hehe. Jo, takk for lykkeønskningene.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Dag 1 fortsatt: Er ikke sulten, har vel drukket rundt 1 liter av safen. Helt greit, jeg liker den faktisk. Til deg som sa at venninnens hår falt av? Hvor lenge holdt hun på? Hadde tenkt jeg skulle beholde håret. På den andre siden, om man detoxer kroppen så kommer avfallsstoffene ut på de merkligste steder.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Du som begynte for noen dager siden, holder du fortsatt på? Nå skal jeg straks på trening.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Signerer 09:54. Håper for all del ikke du har barn som får se ditt skremmende usunne forhold til mat.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Nå må du gi deg da, faste er ikke noe usunt forhold til mat. Som jeg sa, det er ikke snakk om å gå ned kilo men å rense kroppen...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Dag 2: Holder fortsatt på. Det går så det griner, selvom jeg ikke akkurat kan si at tunga mi ser pen ut. Masse gult/hvitt belegg. Visstnok skal det være ekle saker i kroppen som kommer ut. Er overhodet ikke sulten, og kjenner meg heller ikke som noe vissent løv som noen her oppe foreslo. Faktisk føler jeg meg helt fin. Gjennomførte normal trening i går også, på step. I dag blir det muligens en styrkeøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå