Gå til innhold

Hvis vannet går...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine andre fødsler har startet med vannavgang. Skal nå ha førerprøve omtrent på termindato. Så redd for at vannet skal gå i bilen, men får bare ta sjansen... Det hadde jo vært maks uflaks, men tenk så flaut. Blir jo dyrt å fikse om stolen blir helt gjennomvåt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må bare ta sjansen. kjørelæreren din vet jo at du er gravid. så han vet jo hva han kan vente seg om det skulle skje noe.

Skrevet

Ta på deg bleie og mye tøy sånn at det kanskje ikke lekker ut i bilen! hehe! så stopper du og sier at "Nå gikk vannet, men jeg har beskyttet bilen!! Nå må du kjøre meg på sykehuset!! Har jeg lappen????"

Skrevet

Haha... Har sett for meg et liknende scenario flere ganger. Har ikke begynt å grue meg for at det kan skje før nå, for har tenkt at det skjer neppe de timene, men nå fikk jeg det for meg...

Skrevet

ta med tisselaken å sleng over setet, og ha på deg tena bleie. Gjorde jeg i fjord ;) Kjørelæreren min hadde det veldig moro av det, men samme pokker, måtte jo få lappen før knøttet kom til!

Skrevet

Hehe, så du gjorde det ja? Tøft. Regner med at vannet ikke gikk under oppkjøringen? Jeg tenker mer å ta sjansen selv om det er dumt om noe skulle skje. Men synes det er flaut å slenge tisselaken på også, jeg da... :)

Skrevet

Ja, det gjorde jeg, hadde oppkjøringen dagen etter termin, og kjent sterke murringer i rygg og mage hele natta :-P hadde kvinnelig kjørelærer med, så hun forsto meg jo, men syntes vist det var moro hvordan jeg diskrett tok opp et tisselaken av veska og la på plass ;) Neida, fødselen startet derimot opp 2 timer etter bestått, og vannet gikk i bilen på vei inn til føden.. Ble hentet av sykebil, da riene var så tette fra starten av, de startet med 2 minutter mellom riene, tar 20 min til sykehuset, og jeg rakk så vidt inn på fødestua mi før ungen var ute ;)

Skrevet

Oj, jammen godt at du rakk oppkjøringen først. Regner med du bestod?

Skrevet

Ja, det gjorde virkerlig godt :-D Og ja, jeg bestod ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...