Gå til innhold

BMI 18,6. Undervektig eller normalvektig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står forskjellig på ulike BMI-kalkulatorer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt undervektig. Men det kommer jo litt an på benbygning, høyde /vekt osv også da... Tror mange henger seg altfor mye opp i hva bmi'en sier, i forhold til hva kroppsfasongen og trivselen sier...

Skrevet

Vil vel si den er undervektig... Jeg har selv et mål om å komme ned på en bmi på 24, den er 28 i dag. Og jeg vet at med en bmi på 24 så blir i hvertfall jeg normalvektig og mer enn slank nok, tynnere vil jeg ikke være.

Skrevet

Er 167 og veier 52-53, alt etter som. Er godt trent, men synes ikke jeg er undervektig akkurat..:-/

Skrevet

Jeg er 165, og før mitt første svangerskap veide jeg 60 kg. Da var jeg akkurat passe. Så om du er 167 og veier 52/53, tenker jeg at du er undervektig.. Men som hun over her skrev: det kommer an på kroppsbygning og sånn også.

Skrevet

Tror det er en Bmi på 18 og oppover som er vanlig, men tror ikke en skal henge seg opp i dette med Bmi. Tror det er viktigere å leve av sunn mat og mosjonere regelmessig enn å tenke på noen tall ;)

Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 52 kilo, og ER undervektig.. (jobber med saken for å komme litt opp i vekt)

Skrevet

Jeg ville kalt det normalvektig. Jeg har bmi på 17,5 og syns virkelig det er normalvektig også. Jeg er ikke veldig tynn og har en skikkelig deigete mage. Langt ifra undervektig!

Skrevet

Jeg er 167 og 49-50 kg. Er langt fra undervektig!

Skrevet

Nedre del av normalområdet. Ville ikke brydd meg noe om det. Er selv under nOrmalområdet, men frisk og sunn. Er så mye som spiller inn.

Skrevet

Her var det delte meninger, gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...