En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Ser at NAV krever en dokumentasjon på graviditeten etter 25 fullgåtte uker. Hva slags dokumentasjon skal dette være, og hvor får jeg den fra (har ikke legetime på 1,5 mnd, neste er jordmor). Kan jeg bare ta kopi av selve gravidskjemaet?
Mrs. Bouquet Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Du får legen til å skrive det. Har gjort det flere ganger, er kun en setning om at du er gravid med termin den og den datoen + legens underskrift og stempel. Vet noen tar kopi av helsekortet også, men det er egentlig ikke detlajer nav skal ha nesa si i.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 Hehe, nei det er sant!=) Kan jeg bare ringe til legekontoret og be om å få en sånn dokumentasjon tro?? Eller må jeg ha egen legetime for det?
Mrs. Bouquet Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Holder sikkert med å ringe, jeg har bare ventet til jeg alikevel hadde neste legetime. Tok bare en uke eller to før jeg hadde pengene på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå