Gå til innhold

Feber hver kveld, to uker siden keisersnitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noen sammenheng, har hatt problemer med såret, det lukket seg ikke som det skulle, var til legen å sjekket det nå nettopp og det hadde endelig luket seg helt å sluttet å veske og komme puss fra det.

De siste 3-4 kveldene har jeg fått feber, kommer plutselig, merker det verker i hele kroppen, nakken stivner enda mer og hodepinen blir kraftigere. Jeg får også en slik merkelig feberfølelse i kroppen, smerter i alle ledd. Får rundt 38 i feber.

Tar meg paracet å legger meg, noen ganger har jeg feber på morgenen også, men den går som regel over og jeg føler meg i fin form på dagene.

Forutenom nakke og hodepine.

Nakkesmertene kommer av at jeg har måttet sove i en sittende stilling pga såret, så det har til slutt utviklet seg til en hodepine. Når mannen maserer blir det bedre i en liten stund.

Kan denne feberen ha noe med keisersnittet å gjøre? Jeg tenkte jeg skulle tusle innom legenkontoret i morgen å trekke kølapp til labben å be om en crp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan sikker t vaere en infeksjon, men hviks ikke saaret vesker, saa maa du nok ta en blodprøve for aa faa det sjekka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...