Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Kan det ha noen sammenheng, har hatt problemer med såret, det lukket seg ikke som det skulle, var til legen å sjekket det nå nettopp og det hadde endelig luket seg helt å sluttet å veske og komme puss fra det. De siste 3-4 kveldene har jeg fått feber, kommer plutselig, merker det verker i hele kroppen, nakken stivner enda mer og hodepinen blir kraftigere. Jeg får også en slik merkelig feberfølelse i kroppen, smerter i alle ledd. Får rundt 38 i feber. Tar meg paracet å legger meg, noen ganger har jeg feber på morgenen også, men den går som regel over og jeg føler meg i fin form på dagene. Forutenom nakke og hodepine. Nakkesmertene kommer av at jeg har måttet sove i en sittende stilling pga såret, så det har til slutt utviklet seg til en hodepine. Når mannen maserer blir det bedre i en liten stund. Kan denne feberen ha noe med keisersnittet å gjøre? Jeg tenkte jeg skulle tusle innom legenkontoret i morgen å trekke kølapp til labben å be om en crp.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 kan sikker t vaere en infeksjon, men hviks ikke saaret vesker, saa maa du nok ta en blodprøve for aa faa det sjekka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå