Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Det begynte i ettermiddag, fikk plutselig veldig vondt nederst i magen, nesten nede ved skambenet. Så har det blitt værre og værre, og gått rundt hele bekkenet, nå sitter det helt nederst i ryggen, og det er helt forjævlig vondt, kan nesten sammenligne det med rie-smerter, bare at det sitter der konstant. Jeg fødte for 3, mnd siden. Har akkurat hatt mensen, så er ikke menssmerter heller. Har aldri opplevd noe lignende, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre her. Skal såklart ringe legen når jeg våkner i morra, men det hjelper lite akkurat nå, og jeg lurer på om noen har vært borti det samme ? Begyner å føle meg dårlig ellers i kroppen også, småkvalm og litt svimmel. Please, hjelp! :\
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Aner ikke hva det kan være, men hvis du får feber bør du ringe legevakt. Egentlig ville jeg kanskje tatt en telefon allerede nå, for å høre om du bør komme inn til sjekk.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Oki, takk for svar. Jeg har hvert fall ikke feber. Føler meg helt dustete hvis jeg ringer legevakta, for det er sikkert bare en bagatall. Så jeg venter nok uansett til i morgen. Noen andre som kanskje vet hva det kan være ?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Hvis det er en infeksjon starter ofte den høye feberen dagen etter at de sterke smertene begynner, så det kan være verdt å oppsøke legevakten selv om du ikke har feber akkurat nå. Kan være noe av dette; http://www.helsebiblioteket.no/microsite/Antibiotikaretningslinjer/7+Sykdommer/7.7+Gynekologiske+infeksjoner
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Du kan ha betennelse i underlivet. det hadde ei veninne av meg, synes du ska dra til legevakten
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Tusen takk for svar og link! Kanskje jeg skal ta en telefon likevel.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Infeksjon av noe slag var det første jeg også tenkte. Ring legevakta, det er ingen ting dustete ved det :-) - Første svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå