Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 en/to av mine har begynt grave grop i sanda,de er helt nede i bunnen no:) hvorfor gjør de dette? er d for at de skal legge egg?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Ciclider legger gjerne eggene enten i groper eller i huler, hvis dine har begynt å grave en grop i sanda kan det tyde på at de planlegger å legge egg Hva slags substrat har du? Og har du noen huler? Sleng gjerne oppi en halv kokosnøtt eller en liten blomsterpotte, det syns gjerne ciclider er helt topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå