Gå til innhold

Tidlig ultralyd idag og murringene i magen er ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Tidlig ultralyd idag pga murringer i magen , er 6 uker på vei. Lille spira var helt normal med et hjerte som dunka som bare det..

Men gynekologen sa jeg har en liten blødning på livmoren , antageligvis et sprengt blokar sa henne .. Dette kan gi murringer som jeg har..

Enten kom jeg til å få en liten blødning med mørkt blod hvis ikke absorberer livmoren dette selv .

Hun sykemeldte meg i 2 uker og jeg skal ta det helt med ro .. Skal tilbake om to uker ..

Selvfølgelig ble jeg bekymret for spira mi !!!!

Noen med lignende opplevelse ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første svangerskap hadde jeg blødninger gjennom hele svangerskapet. Kom også gjennom livmoren. Var sykemeldt store deler, MEN alt gikk kjempe fint:)

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra :-) Trlster litt det å høre at det går bra forde om en har blødning på livmoren.

Jeg har altså ikke hatt blødning enda ,men går å venter litt på det hvis ikke ordner vel livmoren det selv.

Men hadde du også Murringer i magen ? Og måtte du på ultralyd kontroll i ny og ne for å se hvordan blødningen tok i vei?

Hva sa de at blødningen var ? Gynekologen sa muligens sprengt blodkar til meg.

Mener jeg leste på nett at hvis hjertet slår og spira har det bra og det er normalt så er det 90 % sjanse for at det går bra .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...