Gå til innhold

Dere som har Quinny Zapp Xtra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så denne vognen for første gang i dag og syntes at den så veldig smart ut. Og at den kan legges ned til full liggestilling er jo helt genialt.

Vi har en liten bil og har vurdert at vi egentlig må bytte den ut til en større bil når vi må inn med en barnevogn og bagasje når vi skal på ferie. Men kanskje vi slipper med en slik vogn. Så det jeg lurer på er: er dette en god vogn? Kan den i det hele tatt brukes om vinteren? Skjønner at det kan bli vanskelig med de små hjulene, men er det noen som har prøvd. Hadde vært en fin ferie vogn... Noen som har denne vognen som eneste vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vognen og er super fornøyde!!! det som er så flott også er at når barnet blir større kan men kjøpe det gamle quinyy zapp trekket og vognen blir så liten at du til og med kan ha den med som håndbagasje på fly!

men det der noen abre.

litt kronglete sammenlegging, relativt enkel men du får det ikke til med barnet på armen

er fanstaskisk og trille og synes ikke det gjør noe som helst å trille på grus men snø har jeg ikke prøvd, men framhjulet kan jo låses så vil tro det kan gå på lett vinterføre i allefall

men jeg ville aldri har denne som eneste vogn (men det spørs så klart hvor man bor og hvor man går)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...