Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 JEg tenker litt på kostholdet til familien min. og lurer på om det er mye sunnere å bake eget brød i stedet for å kjøpe. innføre et grovere brød til barna tidlig slik at de blir vandt med dette. her kjøper vi det som er på 3/4 eller 4/4 på grovhetsskalaen, hva tror dere? skal jeg begynne å bake? går jo bare hjemme i et år fra nå av, så kan jo prøve
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Sunnere er det nok ikke, men jeg synes ofte hjemmebakt er bedre. Med det resultat at jeg spiser altfor mye, og da er det ikke så sunt lengre...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Det er definitivt sunnere å bake brødet selv, da vet du også akkurat hva som er i det :-) Jeg baker selv i rykk og napp, men har et ønske om å gjøre det hele tiden. Mne de andre i huset synes jo det blir FOR sunt, dvs for grovt ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Veldig ofte er grovt kjøpebrød sunnere enn det meste av det brødet vi baker selv, men det kommer jo ann på oppskriften både på kjøpebrødet og det hjemmelagte brødet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå