Gå til innhold

Dere med barn fra 0-1 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere opp det barnet spiser? Og drikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle vi det?

Skrevet

gjorde det første månden, fordi han ikke fikk i seg stort med næring. Men så fort det tok seg opp og helsesøster "godkjente" det, så sluttet vi, er bare slitsomt å måtte føre ned slikt.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Hvorfor skulle jeg?

Skrevet

Ja, fører nøye regnskap på www.diett.no. Passer på at han ikke får i seg for mye kalorier i forhold til hva han forbrenner.

Skrevet

Har skrevet ned litt for morro skyld i baby-boken hennes. Hva favorittene er, hva hun ikke liker osv.

Skrevet

Overhodet ikke!

Etter tre unger lærer man seg å legge merke til om utviklingen går som den skal. Dessuten har jeg tro på at de fleste unger selv vet å få i seg så mye som de trenger. Vi foreldre er altfor flinke til å kontrollere alt, - vi risikerer jo å ødelegge barnas evne til å regulere matinntaket selv, les: spise når de er sultne, og slutte når de er mette, med de negative følger det måtte ha.

Skrevet

Bare lurer, for jeg har ei venninne som skrev opp alt frem til ungen var ett år. Jeg gjorde det til gutten min var 4 mnd men da syns jeg det ble så styr. Ho mener jeg BØR fortsette med det..Greit å skrive opp hva de ikke liker og hva de syns er kjempegodt bare sånn for gøy da!

Tusen takk for svar snille damer :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...