Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Skriver dere opp det barnet spiser? Og drikker?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 gjorde det første månden, fordi han ikke fikk i seg stort med næring. Men så fort det tok seg opp og helsesøster "godkjente" det, så sluttet vi, er bare slitsomt å måtte føre ned slikt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Nei, det gjør jeg ikke. Hvorfor skulle jeg?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Ja, fører nøye regnskap på www.diett.no. Passer på at han ikke får i seg for mye kalorier i forhold til hva han forbrenner.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Har skrevet ned litt for morro skyld i baby-boken hennes. Hva favorittene er, hva hun ikke liker osv.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Overhodet ikke! Etter tre unger lærer man seg å legge merke til om utviklingen går som den skal. Dessuten har jeg tro på at de fleste unger selv vet å få i seg så mye som de trenger. Vi foreldre er altfor flinke til å kontrollere alt, - vi risikerer jo å ødelegge barnas evne til å regulere matinntaket selv, les: spise når de er sultne, og slutte når de er mette, med de negative følger det måtte ha.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Bare lurer, for jeg har ei venninne som skrev opp alt frem til ungen var ett år. Jeg gjorde det til gutten min var 4 mnd men da syns jeg det ble så styr. Ho mener jeg BØR fortsette med det..Greit å skrive opp hva de ikke liker og hva de syns er kjempegodt bare sånn for gøy da! Tusen takk for svar snille damer :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå