Shiny84 Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 hei. Jeg tok en test i dag Sellom jeg egentlig var rimelig sikker på at jeg ikke er gravid. Jeg prøver heller ikke, er egentlig tilfreds med tre! Men grunnet en del symtomer tok jeg en test bare for å avkrefte. så først så det ut som den ble svakt pos, så ble test streken veldig tynn. . Den er klar og blå og syns godt men er da tynn som en trå. Ble ikke akkurat mer sikker verken fra eller til. Noen som har oppleve lignende? Er det feil på testen el no? Kontroll streken kom. . . jeg er egentlig midt i en syklus, hadde en meget uvanlig blødning forrige gang. håper på svar
Tups Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hei! Jeg tok også en CB test i går, der det kom fram en syltynn blå strek i kryss over den som skal være der... Tok en ny, digital i dag, og den sa "ikke gravid":-( Sluttet med minipillen den 6. august, så hadde uansett ikke forventet at det skulle skje så fort (selv om det har gjort det før). Men har fortsatt symptomer som kvalme, tyngdefølelse i livmor og "strekk" i lysken. Lurer også på om det kan være noe feil med testen, men det er vel svært sjelden man kan få falsk positiv test?! Vi bør sikkert vente noen dager begge to og ta en ny test. Er bare så vanskelig å være tålmodig... Lykke til!
MammaMø med to små Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Uff,nå skal jeg komme med litt dårlige "nyheter"...:/ Jeg vet om flere (hørt det her inne også) som har testet falskt positivt med CB (disse med kryss..) dessverre... og ikke vært gravide.. Tror ikke CB er helt til å stole på der... Min var positiv og jeg er gravid, men ville ikke stolt kun på den testen. Kjøp dere en ny test, i et annet merke... Håper jeg tar feil og at testene er kjempe positive(for dere som ønsker det da!) og at spiren sitter:-) Lykke til:)
Baby<3 Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 min erfaring med cb er at jeg tok en test en gang noen mnd etter jeg fikk min ygste datter, jeg viste at jeg ikke var gravid, fordi jeg hadde spiral og det var vel egentlig ikke noe mulighet for at jeg var det da, men hadde en test her og klarer ikke holde meg unna dem, testoman som jeg er... etter "fristen" kom det en tynn strek som ble ganske sterk etter noen timer, men jeg viste at jeg ikke var det så jeg fikk ikke noe håp,( mannen så den og ble super "redd") men jeg var jo ikke gravid da. nå som jeg vil bli gravid holder jeg meg unna cb pga det... har brukt billig strimmel som fungere veldig bra på meg, slår ut tidlig og der er det enten strek, svak strek eller blendahvit. cb digital er jo til å anbefalle da =) meeen, da må man jo vente noen dager lenger. hehe
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Det er mangen som får falsk posetiv og det er på CB PLUSS.
Shiny84 Skrevet 18. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2011 tok en test til dagen etterpå og den var neg! heldigvis for meg! Føler meg fredig med babyer nå... har tre stk fra før på 7, 6 og 2 så det greier seg det! he,he.... Men jeg har fremdelse lyskestrekk og fått "trekant pupper" he, he... har kanskje med syklus å gjøre, ikke vet jeg. Mannen blei allefall sjeleglad når testen var neg!! blir mye styr med 4 barn da, bytte av bil osv... Men jeg har så lyst til å bli jordmor/barnepleier.... jobbe med mirakler hver dag. På den måten kan man jo kose med de søte små alikevel Masse lykke til til alle dere som prøver! er jo helt fantastisk å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå