Gå til innhold

jeg har også født :). Setefødsel


bebis

Anbefalte innlegg

Tirsdag 9/8 kom gutten vår 3 uker for tidlig. Vannet gikk på natten og riene startet rett etterpå. Kom på sykehuset i halv ni tiden og da startet riene for fullt. Kl 10 var det 3 cm åpning og kl 14 var det full åpning og for seint for epidural. Fikk lystgass og fentanyl og mye ryggmassasje av min snille mann. Måtte presse i litt over en time og en overrasket jordmor måtte konstantere at han var på vei ut med rompa først! De hadde ikke oppdaget dette og hadde glemt å ta ultralyd på morgenen. Så plutselig ble rommet fullt av folk og ungen kom ut og de løp av gårde med han. Han hadde litt problemer med å puste men de fikk han heldigvis i gang ganske raskt. Han har fått litt rar hodefasong da han har ligget i klem inne i magen men det sier de skal rette seg etterhvert. Det ble 6 overflatiske sting så alt i alt er jeg glad jeg ikke visste på forhånd det var setefødsel for da tror jeg jeg hadde vært veldig bekymret. For det gikk ganske bra selv om det var helt forj********vlig vondt så var det absolutt verdt det når babyen kom ;). Lykke til til dere andre som snart skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med bebis! :) Sikkert litt skremmende når rommet plutselig fyltes med folk, men bra det gikk så bra! :) Kos dere masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...