Gå til innhold

Sover dere godt om natta??


oktober prins

Anbefalte innlegg

Noen andre som sliter med å få sove om natta? Jeg sliter ekstremt med å få sove om natta.. Har hatt det sånn noen uker nå. Finner ikke noen god stilling, og må hele tiden opp på do.. Har blitt 100 % sykemeldt! Venter vår lille prins 22. oktober <3 Ikke så lenge igjen nå, og han kan godt få komme et par uke før ;) Begynner å bli så smått utålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei absolutt ikke. Jeg er oppe 4-6 ganger på do, ryggen krangler og senga er utrolig dårlig. Begynner å bli vanskelig å snu på seg også egentlig, krever liksom ett aldri så lite rundkast :P Jeg har store forhåpninger til den nye senga vi har bestilt, men ihvertfall ett par uker til jeg får den i hus. Ble 100 % sykmeldt forrige uke, rett og slett sliten etter dårlig søvn. Føles bedre nå når jeg kan få nok timer søv iløpet av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover dårlig ja. Ofte på do, vonde stillinger, kvalme og sparking fra baby er årsaken. Har termin 10 oktober men håper at det skjer noe lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sover lite. Får kun noen timer sammenhengende om jeg er heldig. Mange turer oppe og vondt å ligge. er fryktelig sliten, men jobber 100% ennå. ser fram til termin 26.10. men skal det fortsette slik blir det lenge å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg slit med å sove gjennom ei heil natt.. Er opp på do en gong kvar natt og slit masse med bekkenløsning så e vanskelig og vondt å snu seg og finne god liggestilling. Har blitt 100% sjukemeldt no og har termin eg òg 22.oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin 22 oktober hær også!=) er på toalettet 1-3 ganger hver natt, og bruker litt tid på å sovne igjen etterpå. sliter også med å finne en god liggestilling da jeg kun greier å ligge på sidene. føler jeg kaster meg rundt i senga når jeg skal snu meg, til min samboers store fortvilelse. han sover også dårlig for tiden fordi jeg er så urolig i senga. nå har vi bare 150seng. drømmer virkelig om større seng nå. merker den er i trangeste laget=P

 

heldigvis "bare" 10 uker igjen nå da, så vi får stå på og holde ut jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20 oktober og sover kjempedårlig. Blir helt utslitt jeg! Enten er det dogåing ellers er det rygg/hofte/bekkensmerter. Men kanskje kroppen blir vant til lite søvn til etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8 oktober og merker at jeg sover lettere og lettere! Våkner av hver minste lyd. I tillegg kan jeg bare ligge på sidene! Våkner grytidlig hver morgen! I dag skal jeg på Ikea og kjøpe meg flere ekstra puter! Satser på at det kan hjelpe litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner flere ganger hver natt, må i tillegg opp og tisse 2 - 3 ganger. Er 33+5, så det er heldigvis ikke så lenge til jeg skal ut i permisjon :) jobber forresten 100 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover dårlig om natten... er oppe flere ganger. Er vanskelig å sovne om kvelden, for finner ikke god sovestilling. Føle magen velter seg over, når jeg prøver å ligge på siden. Og er en hel operasjon å snu seg over på andre siden, da må eg reise meg litt opp... ikke bare til å rulle seg rundt lenger hehehe.... I natt hadde jeg nok en del kynnere.. våknet av at magen var kjempehard, føltes som eg skulle sprenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg er i uke 33. Våkner flere ganger om natten, men sovner igjen fort. Våkner fordi jeg må endre liggestilling (fra siden til ryggen, eller tilbake igjen) eller fordi jeg må tisse.

 

Klarer ikke ligge så lenge i sengen som jeg ønsker om morgenen fordi jeg får vondt i ryggen. Jaja, snart kommer han ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

gleder meg til den dag jeg kan ligge på magen det var det eneste stilling jeg kunne sove i, så dere kan tenke dere...sover skikkelig dårlig, do besøk, krampe,kynnere, babysparkyou name it... stakkars forloveren min vekker han hver gang jeg skal snu meg...

Har mange putter i senge i tillegg til ammepute, første natta jeg sov med alle disse putene klarte jeg sove gjennom nesten hele natta men det var bare en gangs tilfelle :(

6 uker igjen så kanskje han er kjempe snill og kommer litt før termin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...