Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Og hva med vivag? Fant ut i dag at jeg er gravid, og jeg har sopp :/ Sikkert fordi jeg er gravid, men det kløøøøøøøøøør, og sto ikke i pakningsvedlegget, sto rådfør deg med lege, men nå er jo legekontoret stengt for i dag!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Du kan bruke krem, men ikke stikkpiller Få i deg litt biola osv.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Feil det da 17:35! 1, det heter vagitorer, ikke stikkpiller 2, vagitorer kan brukes, men du må føre den inn manualt, altså du kan ikke føre den inn med "staven" som følger med. Jeg spurte både lege og jordmor om dette, og begge sa at vagitorer ikke er farlig fordi om du er gravid, så lenge mormunnen er tett, så vil ikke vagitoren påvirke noe i svangerskapet. Før den inn som en tampong og dytt den helt inn, hvis ikke vil den ikke gjøre nytta si.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Jada, ingen problem. Men ikke bruk innføringshylsen som følger med i pakken, bruk fingrene til å føre inn stikkpillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå