Gå til innhold

Hurra, skatteoppgjøret mitt er klart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var en av de som dette året kom til å få i oktober, men heldig som jeg var lå det inne på altinn at det var klart nå. Lykkelig jente som får skattepengene sine i august :-) Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig mitt også!! Så da antar jeg at jeg får pengene nå i august. Skal bare spares da, men likevel kjedelige å vente på ;)

Skrevet

Ja det er akkurat det, at de er veldig kjedelige å vente på! Godt det endelig er klart :-)

Skrevet

Å..ingenting er endret på altinn hos meg..hva sto det hos dere som vet det er klart?

ventevente..

Skrevet

I innboksen sto det "skatteoppgjøret 2010" :-) Også åpner man brevet og leser det :-)

Skrevet

dritt også hvis jeg ikke får det nå, blir gaaal hvis jeg må vente enda mere!! ;) men håpet er ikke ute før det har blitt den 17.? eller får de fleste det allerede i dag?

Skrevet

noen som har fått det i dag? :)

Skrevet

æææsj kommer ikke i august heller!! Jeg som skylder så masse penger å skal betale ned det jeg skylder.. (broren min og banken)

Jaja MÅÅ jo bare vente litt da... Fordelen er jo mer renter! :)

Skrevet

Er det ikke den 17. det skal komme? altså at alt håp ikke er ute før i morgen eller tar jeg feil?

Skrevet

Jeg vil vell tro at det fortsatt er folk som vil få beskjed om at skatteoppgjøret er klart både i dag og i morgen med tanke på at datoen er den 17 august. Men det kan jeg ikke si med sikkerhet. Ta en tlf til skattekontoret og hør med dem

Skrevet

Jeg vil vell tro at det fortsatt er folk som vil få beskjed om at skatteoppgjøret er klart både i dag og i morgen med tanke på at datoen er den 17 august. Men det kan jeg ikke si med sikkerhet. Ta en tlf til skattekontoret og hør med dem

Skrevet

Får ringe skattekontoret i morgen, men de vet vel antagelig ikke så mye, ringte dem i juni og da sa de at alt var klart med skatteoppgjøret så de skjønte egentlig ikke hvorfor jeg ikke hadde fått det da..og nå ser det ut som det sikkert ikke kommer nå heller, kjipt :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...