Gå til innhold

Hvor mye aktiviserer dere babyene deres på ca. 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ligger de for seg selv og leker? Min kan ligge lenge på gulvet for seg selv, men jeg går med konstant dårlig samvittighet for at jeg burde aktivisere henne mer?! Gjør jo det også, men hvor mye er nok oppmerksomhet?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Det fine med de små er at de sier ifra selv hva som er nok.

Her ligger gutten vår på gulvet og pusler med leker ol helt til han blir survete og gretten, da må vi aktivisere han vi, når han er lei av oss, snur han hodet bort fra oss og "kutter kontakten", da forstår vi jo at han ikke orker noe mer av oss :) Han er jo nå 6 månder, men har vært sånn siden han var 2 månder.

Gjest Madolyn
Skrevet

Bare nyt det; at de vil ligge og leke for seg selv! :) Det gjør dem sikkert mer selvstendig i lek når de blir litt eldre også. Min sønn vil ha selskap allerede etter få minutter; da er det høye vræl og roping etter lekekamerater... :P

Om jeg setter sammen en helt ny leke; f eks henger opp speil og ny leke i babygymmen kan han ligge alene i 10-15 minutter, men stort sett vil han hvertfall at jeg sitter ved siden av :P

Prøver å ha gutten på magen så mye som mulig, men bare hyl da også, så er ikke så lett å gjøre "det rette" selv om jeg er mye sammen med ham ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...