Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Blir nesten skremt jeg.. Ei jeg har på FB har et barn på ca 4 mnd. Hun har oppdatert nesten hver dag etter fødselen, det eneste hun skriver er hvor flott dette barnet er, hvor glad hun er i det osv. Ganske ensidig. Har ikke oppdatert med 1 annen sak siden fødsel. Synes det grenser til galskap jeg? Til og med under Utøya dramatikken, var det kun barnet som ble nevnt.. Er det jeg som er rar som synes dette er noe spesielt?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Ja, veldig spesielt å være opptatt av og skryte av barnet sitt. Ring barnevernet!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Unnskyld meg da. Stått opp med feil fot?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Nei. Jeg spørr bare. Er ikke nebbete, men skriver hvordan det er. Og du mener virkelig jeg skal ringe barnevernet?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Ja og så? Hun er opptatt av babyen sin - så flott. Man lever jo gjerne i sin egen lille babyverden det første året, hvorfor skal hun skrive om Utøya?? Er det et krav det?? Så deilig hun har det tenk, koser seg med sitt lille under. Unn henne det da istedet for å irriter deg over det hun ikke skriver.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Nei det er aldeles ikke et krav. Men synes som sagt det er spesielt å ikke bry seg om verden i rundt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Tror du man ikke bryr seg bare fordi man ikke skriver om det på fb?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Ja, men jeg bruker ikke utropstegn etter en ironisk setning. De sparer jeg til spydighetene eller utropene.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Kanskje 15.33 bare prøvde å illustrere din overdramatisering i hovedinnlegget.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Synes det virker temmelig kjølig når man ikke ytrer noe ja. Ingen av min andre 150 venner har latt være å bemerke det. Enda rarere da denne damen virket samfunnsengasjert (og ytret det på FB) før hun fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #14 Skrevet 15. august 2011 Jeg har flere venner som ikke har skrevet noe om det, uten at det betyr at de er uengasjerte. Og ja, når man får barn og er midt i babytiden, har de fleste nok med ungen. Jeg levde hvertfall i min egen lille boble da, og barnet mitt var (og er) det viktigste i verden. Og hva slags liv har egentlig du, som tydeligvis sitter og overvåker oppdateringer fra vennene dine? Selv greier jeg ikke holde styr på hva hvem har skrevet over så lang tid som du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #15 Skrevet 15. august 2011 Hun er lykkerlig, kansje du og burde finne ut hvordan d er?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #16 Skrevet 15. august 2011 He he he ler og ler.....den der var faktisk god.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #17 Skrevet 15. august 2011 Haha, har også ei sånn ei på fb. Kanskje det er samme dama? Endte med at jeg blokkerte henne fordi jeg irriterte meg så inni granskauen av oppdateringer flere ganger om dagen.. Ikke får hun tilbakemelding på status eller bilder heller, så skjønner ikke helt hvorfor hun gidder...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #18 Skrevet 15. august 2011 Når man har en liten baby og kanskje er i en liten boble så er det ikke alltid så lett å se verden utenfor. Dessuten syns jeg ikke det er nødvendig at alle skriver noe om Utøya. Mange føler at det ikke er ord nok som beskriver hvor fælt det er og da er det mye lettere å skrive om det aller beste man vet i verden: Babyen sin.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #19 Skrevet 15. august 2011 Godt det ikke bare er meg da. Begynte nesten å tro at det er jeg selv som er skrullete, som klarer å skrive om annet enn babyen i 4 mnd Hadde blitt smårar om jeg skulle oppdatert statusen min med det samme hver dag. HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #20 Skrevet 15. august 2011 Hun er stolt ny mamma. Big deal. Skjul henne hvis det irriterer deg. Det burde jo glede deg, her er et høyt elsket barn.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #21 Skrevet 15. august 2011 Utøya var bare et eksempel, da det rystet en hel verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå