Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken nummere på smukk bruker dere? jeg bruker avent. jenta mi er 1 mnd og vurderer og gå over til nr 3 på smokken for nr 2 får hun så mye luft også av føler jeg. at hun strever med å få det ut og derfor får hun luft også.

og hvordan får dere babyen til å rape lett? jeg kan gå i 30 min før hun gidder å rape. det kan være frustrerende når hun er ferdig med å spise på natta og bare rapen igjen. prøver å elte runbdt på henne men....

håper på noen erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sleit også en stund med å få lillegutt til å rape. Da fikk jeg et godt tips, som funket veldig bra her. Fennikel-te! Du kjøpet poser med fennikel-te på helsekosten, koker opp vann og lar teen trekke i 100ml vann, sett i kjøleskap og gi mellom 10-25 ml til babyen iløpet av en dag. Da skal du se at luften kommer opp :)

Skrevet

Ser at vi har samme problem her. Vår lille pjokk tar kun mam smokken 0-6 måneder. Så kan ikke svare deg på det med smokk.

Helsesøster anbefalte fenikkel te, så har vært å kjøpt i dag. Håper at lillemann klarer å rape.Så det er ikke alle som får babyen til å rape så lett. Håper dette kjerringrådet funker, for synes så synd på han når han får så mye luftsmerter.

Skrevet

mener du smokkene på avent flaskene eller vanlig smokk?

Er hun bare 1 mnd hadde jeg nok bare brukt nr 2 til flaskene. Hvis du mener vanlig smokk er det på tide å bytte fra 0-6 mnd til 6-12 (?) mnd når hun begynner å miste smokken lett. At hun må suge og suge for å holde på den, da er den for liten.

Gi hun fennikelte når hun har luft. Fungerer som rakkern. :) Kommer opp etter 2-3 min her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...