Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 solgt alkohol eller røyk til mindreåringe med fake leg - som de VET er mindreårige? hørte om dette for en stund siden, og ble helt sjokkert. En ting er at mindreårige får tak i fake leg og de som jobber i kassa ikke vet at den er falsk og faktisk tror at de er myndige, men når man VET at vedkomne er mindreårig - da selger man ikke øl til dem altså...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å finne på det heller. Jeg sjekker leg'en nøye og ser også godt på bildet. Jeg er ikke intr i å miste jobben for å kunne forgifte en mindreårig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg var veldig streng.. kanskje litt for streng, da jeg som 18 åring jobbet på rimi og spurte en kar på 34 år om leg;) he he. Han gikk så ungdommelig kledd, han tok det fint da;)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Vet man at kidden ikke er over atten, så er det den som sitter i kassa som har plikt til å si nei. Er det noen man kjenner får man heller si at man skal være grei og la dem gå istedenfor å huke tak i vektere og politi pga falsk legitimasjon ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå