Gå til innhold

Ordentlig blodig slimete utflod på papiret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry ekle detaljer men kan dette faktisk være festblødning?

ca 5 dager etter EL. Testet negativ idag på billigstrimmel. Burde egentlig teste neste onsdag/torsdag siden det da er IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper på festeblødning:o) Lykke til, håper det beste for deg.. Spennende uker i møte...

Skrevet

Takk! Sitter på jobb og googler festblødning istedenfor å jobbe...hehe. MEN jeg får slik rosa utflod 3-4 dager flr mens, men ikke 10 11 dager før. Krysser fingerne om at kroppen ikke lurer meg.

Skrevet

Hei. Hvordan går det med deg? Litt spent på det, da dette skjer meg i dag... 3 dager etter el... Jeg kjenner jeg er litt redd jeg.. Skal jo ikke være vanlig med blødning midt i syklusen...

Skrevet

Heia, idag har jeg hatt litt frisk blod på papiret. Vet ikke hva det betyr! Håper ikke dette er en SA....jeg kjenner det også i underlivet. Ikke vondt men noe skjer. For alt jeg vet er dette pms før pms! Jeg har IKM neste tirsdag/onsdag/torsdag....tester negativ på billigstrimmel:(

Skrevet

Ja men jeg tror egentlig det er for tidlig med SA. I tillegg er ikke min temperatur så pass høy som den bør være når el er overstått, så jeg skjønner egentlig ingenting. Ja den beskrivelsen kan jeg skrive under på:akkurat som det skjer noe i underlivet..

Skrevet

Håper det. Kanskje vi er gravide...? Men jeg tester negativ så vet ikke. Kanskje for tidlig, og dårlig strimmeltest! Argh, jeg klarer ikke å konsentrere meg ordentlig på jobb!

Skrevet

Ja gravidtester blir jo tidligst positive 8-10 dager etter el....

Skrevet

Nå har jeg ikke spottet på en stund. Men det gjør litt vondt nedover den ene egglederen. Ja testing er vel igrunn ingen vits nei!

Skrevet

Uff nei, men det er uutholdelig lenge å vente 1 og en halv uke før man kan... Får håpe det er gode grunner til at vi har blødning ihvertfall;-)

Skrevet

Håper på nuuuuurk:)!

Skrevet

Ja jeg også:-) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...