Mimmi84 Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg har aldri komentert noens feil før (er selv dyslektiker), og velger og ikke komentere noen spesefikt Men jenter: Det heter ikke "NÅR jeg fødte min sønn i fjor", det heter "DA jeg fødte" ved mindre det er noe som skjer hver gang du føder; "NÅR jeg føder, stikker mannen min av" NÅR er også noe som skjer i framtiden. "NÅR vannet går, vil jeg helst ikke være i butikken.. " "DA vannet gikk, måtte jeg forte meg å få unna katta, så den ikke drakk det... " Denne feilen er kjempe vanlig! Dette er kun ment som hjelp dere, ikke bli sure
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Ok, når du skriver en melding som den over og den kun er ment til å hjelpe andre med et mindre grammatikkproblem, bør man vel kanskje se på egen innsats først? Jeg må innrømme at jeg reagerer mer på orddelingsfeil (kjempevanlig og ikke kjempe vanlig) og små bokstaver i begynnelsen av setninger, enn jeg gjør på da/når-feil! Jeg er heller ikke en person som gidder å bruke tid på å kommentere (ja, med TO m'er!!!) skrivefeil i forum som dette, men når du skriver så dårlig selv blir det for dumt... Sorry, vennen! Dette er kun ment som hjelp til deg, ikke bli sur
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 15:03 om du leser engang til ser du at hi skrev at hun selv er dyslektiker..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Dyslektiker eller ei, hi har jo rett, så hva er problemet 15.03?
Mimmi84 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2011 HI her! men jeg er jo ikke ute etter å ta noen! Er glad jeg, når noen sier ifra når jeg gjør feil. Er glad for alle regler jeg kan henge min ubehjelpelige rettskrivning på: aldri 2L i aldri, alltid 2L i alltid, aldri 2 M i slutten av et ord.. kom jerne med flere!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 "velger og ikke komentere noen spesefikt" – Velger Å ikke kommentere... Skrivefeilene i kommentere og spesifikt kan sikkert forklares med dysleksi, men forskjellen på OG og Å bør du lære deg.
Mimmi84 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2011 sorry, legger meg flat! ren sløvhet. Kan OG og Å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå