Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 -da hadde du jo sluppet å blitt sammenlignet med nabodama som kler seg lekrere og kollegaen som kunne kjøpe dyrere klær enn deg -du hadde ikke behøvd å tenke på hva du liker å kle deg i, hvem du er, din egen smak... -vi ville sluppet mobbing på arbeidsplassen,-og ja: vi kunne vært helt like!! For en verden...hehe
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Vel. Jeg brukte uniform på arbeid i mange år. Jeg elsket det. "Bakdelen" var at jeg ble desto mer fokusert på å være feminin og pent kledt på fritiden, siden jeg var så stramt uniformert på jobb.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Hadde vært greit å gå i uniform som helsearbeider, politikvinne osv. Det vil si, jeg hadde ikke hatt noe imot det. Men ikke etter arbeidstid (siden du drar frem sammenligning med nabodama).
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Det er mange jobber som har uniform! Feks leger ,dagligvareansatte,kapteiner osv...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 I alle jobbene jeg har hatt har vi hatt like klær.. butikkantrekk, kokkeklær og serveringstøy. De fleste arbeidere innen et firma/yrkestittler har like klær.. Synes det skulle vært slik på skolen også.