Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 jeg har et barn fra før av. 3 år. gravid på nytt. Dette var planlagt og vi gledet oss kjempemasse! plutselig stod vi for en kjempekrangel der han troddee jeg gikk bak ryggen hans med eksen min og jeg svarte md og kastet han ut( jeg er en hormonbombe og klikket ordntlig). han vil ikke ha meg tilbake nå. men vil snakke ut om dt som har skjedd. før dette skjedde hadde vi det kjempefint.. jeg er usikker på om jeg vil ta abort nå, eller bære det frem alene. det vil jo bli tungt å sitte med to barn, med to forskjellige, helt alene!!!? jeg kommer ikke til å klare meg mtp jobb eller noe.. ikke den jobben jeg har hvertfall..så vil gå ned betraktelig lønnsmessig. hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Du vil få støtte fra NAV som alenemor, så akkurat det skal du ikke bekymre deg for :-) Jeg ville gjort det hjertet mitt sa at jeg skulle gjøre. Jeg har selv båret frem, født og oppfostret et barn alene (det siste der jobber jeg enda med). Det har gått over all forventning. Nå har jo jeg bare én da, men når jeg ser hvor "enkelt" det har vært, kan jeg ikke tenke meg at det er så ille med to - spesielt ikke når din eldste er så stor. Hvordan er det med samvær hos dere?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg er alene med 4 barn. 3 av dem er små. Og om jeg klarer det, så gjør du det også Ang økonomi, så hjelper nav deg, det er det minste problemet (ihvertfall de 3 første årene). Sender deg en trøsteklem, dette kommer til å gå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå