Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 men det lukter fortsatt litt! jeg tok pillene for 6 dage siden...det burde vel hatt gått over nå vel???? eLLER HVA KAN DENN LUKTEN VÆRE??
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 du kan ha skjedekatarr i tillegg. veldig vanlig å få når man har klamydia.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Ubalanse i underlivet etter behandlingen er ganske vanlig. Kan være at du trenger en soppkur eller bare sånn ph greier som du får på apoteket (husker ikke hva det heter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå