Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Siden lørdag har 4åringen hatt feber og hodepine. Hodepinen dempes litt med paracet, men ikke så mye (ifølge han selv, vel og merke). Feberen går ned når han får paracet og litt søvn på dagtid. Ellers holder den seg jevn. Den går ned, men den blir ikke borte. Han er i fin form, drikker litt for lite, og spiser ingenting. (Bortsett fra potetgull og pez) Ta han til legen, eller bare se det ann?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Etter 3 dager med feber bør han til legen!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jeg hadde sett det ann et par dager til så lenge feberen er under 40 og paracet funker . Er ikke så mye legen får gjort . God bedring til gutten din
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Kan jo feks finne ut om han trenger antibiotikakur...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Nei, det er jo ikke det... med mindre det er noe bakterier på tur, selvsagt. Jeg har selv hatt lungebetennelse nå, men han hoster ikke. Ikke klager han over vondt i halsen heller, bare "vondt i hele kroppen" første dagen, også begrenset til vondt i hodet dagen etter... HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Ja, jeg har tenkt tanken... På lørdag la han seg kl 17, og sov til 8 morningen etter. Tenkte kanskje han sov det av seg da, men nei... Får ringe legen om det ikke gir seg til i morra vel... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå