Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 da jeg endelig fikk inkalling til sykhuset for utredning av barnløshet, skulle jeg høre fra dem innen 2 mnd...... nå har jeg bestilt meg legetime for å høre om jeg kan få prøve pergo fram til jeg skal på utredning. noen med erfaringer på dette? leser at d e mange som blir gravide på dette, kjenner jeg er lei all ventinga....jeg er så klar for å bli Mamma nå.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg ble gravid på dobbel pergokur, etter lapraskopi.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 bra :-) tette eggledere du da? har jo eggløsning ifølge testene,men har ikke sånn slim som jeg husker jeg hadde før....progesteron lå på 21 tror jeg...alle andre prøver har jo vært fine, redd foe at klamydia kan ha ødelagt alt for meg, for har hatt det 2 ganger i begynnelsen av 20 åra. håper bare jeg kna få prøve pergo da mens jeg venter på utredning. synes ikke jeg gjør annet enn å vente lengre.... går ikke å tenker at jeg skl bli gravid hele tiden heller,men nåt tanta kommer bli jeg frustrert, føler meg mislykket, tusen tanker som kommer opp
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 tror jeg var med på wm i skriveleifer her hehehe
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 hehe, fort gjort med skriveleifer Jeg har pcos. Ble gravid etter 2 år til sammen, hvorav 1 år med hjelp fra gyn.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 jeg har jo regelmessig mensen 28/29 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå