Gå til innhold

32 +2 når pakker man bagen?


Teritt89

Anbefalte innlegg

når bør jeg pakke sykehus bagen? og hva bør jeg ha med. er jo 3 år siden sist å husker ikke halvparten en gang,.

fikk bare slengt over meg at egen klær var det ikke vist å bruke på babyen fordi de ble møkkete med en gang uansett...

der skal jeg hvertfall ha egene klær;) min unge å jeg bestemmer:)

såå.. noen tips/råd? hva har dere pakket eller har tenkt og pakke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har tenkt å pakke hjemreiseklær til babyen. og noen få plagg ellers. Varme sokker, lue og votter skal også være med. Til meg selv blir det jo noe bahagelig tøy, men noe som også jeg kan reise hjem i og toalettsaker. Må huske og ta med ammeinnlegg i ull. kan være behageligere med enn ammetopp, sitedet for ammebh, de første dagene. Har ikke tenkt å være på sykehuset mer et ett døgn etter fødsel om alt går bra. Så skal ikke ha med så mye. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å pakke ting jeg ikke trenger å bruke, som f.eks ammebh, ammeinnlegg, ammetopp, singletter.

 

Har også gjort noe lurt: kjøpt inn ny tannbørste, tannkrem, nesespray, parasett. Og sånn liten shampoo, balsam og dusjsåpe. Har også pakket ned en liten hårbørste, deo, bind osv. Da er det kun sminke som jeg evt må pakke utenom.

Jeg har skrevet en liste som jeg har hakket av etterhvert som jeg har pakket ned ting ( i tilfelle samboer må pakke resten hvis jeg plutselig ikke klarer å pakke resten :-P hehe)

 

Til baby har jeg pakket noen bodyer, strømpebukser, ullsokker og reisesettet :)

Er førstegangs så regner med å være på sykehuset noen dager :) (33+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg har begynt å pakke noe av det som skal med, men er ikke i nærheten av ferdigpakket. Startet på uke 34 i dag, så har jo litt tid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 og har ikke pakket noe ;) Har skrevet ned alt jeg skal ha med da, i tilfelle det skjer noe før jeg får pakket, så kan jo bare samboeren pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bagen ja, den tenkte jeg å pakke før fødselen ja. Sist så pakket jeg den på tur ut døra, og gubben måtte komme med over halvparten etterpå... ;-)

 

Skal bare få vasket opp de siste babyklærne, og plassert de i bagen. Og ting og tang til toalettmappa kan jeg jo kjøpe inn på forhold... Stresser ikke så mye med det egentlig. Sykehuset ligger 7 min fra huset mitt så det er ingen krise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm.. pakket med rier sist; mye som tyder på at det blir slik denne gang også. Stresser ikke spes med bag; blir som en vanlig tur med en ekstra på laget! Litt skift, hygiene/toalettsaker, pass på å pakke med litt mat og drikke til å ha mens selve fødsel står på, og litt babytøy.

 

Er bare to liggedøgn for min del, så det er ikke mest man trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...