Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 http://stinemariels.blogg.no/1313395406_jeg_skal_ingen_steder.html
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hun ble faktisk nesten trua til å holde seg hjemme? Alt folk bryr seg om! Jeg gir fullstendig F i hva hun der foretar seg eller om du drar på ferie, det er da HENNES valg!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 om hun drar på ferie skulle der stå..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Synes det er helt sinsykt at folk tar seg rettigheten med å kaste så mye dritt! Uhemma drittkasting. Jeg selv kunne aldri i verden funnet på å dra fra en så liten baby pga ferie!Men det er meg og alle tenker ikke likt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Hvis man ikke vil høre andres "drittkasting", erfaringer og råd, så legger man ikke ut slike ting til felles syn på nett. Synd at andre skal få bestemme over livet til denne jenten.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Klart det var drittkasting der, men svært mange av kommentarene var fornuftige råd og gode oppfordringer. Håper ikke jenta føler seg bitter for å ha blitt "tvunget" til å bli hjemme, men at hun forstår hvorfor hun bør blir hjemme. Hun er eneste primærforsørger til en gutt på under 3 mnd, det er ingen tvil om at hun ikke bør reise vekk en hel uke uten at det strengt tatt er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Nå var det ingen som direkte var stygg mot henne. Folk bare sa sin mening ang det og reise vekk fra babyen så lenge og hun må jo ha ønsket andre synspunkter siden hun legger ut innlegg om det.. hun burde ha visst at mange kom til og reagere siden hun velger og legge det ut på bloggen og når man er en offentlig person må man tåle at folk snakker om eller skriver om ting man gjør eller valg man tar når man deler det med så mange mennesker.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Hun promoterer grov egoisme og omsorgssvikt på bloggen sin, da er det ikke rart at folk reagerer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå