Gå til innhold

Terminklubb oktober 2011-Tromsø og BIM-treff?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heia Tromsø :-).

Jeg er en dame på 35 år som venter mitt første barn i oktober mnd. 2011. Er det noen her inne som har termin i oktober i Tromsø? Ønsker å bli kjent med dere. Ønsker også å bli medlem av termingruppe og delta på BIM-treff i Tromsø. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Hei

 

Vi er en liten gjeng på novemberklubben fra Tromsø, som har planer om og møtes. Så du kan jo hive deg med der hvis du vil :) Du ser tråden hvis du går inn på november 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mars-mamma :-)

 

Tusen takk for svar. Jeg er gjerne med dere på novemberklubben (Tromsø). Godt å være flere sammen. :-)

 

Hilsen Nina :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mars-mamma :-)

 

Tusen takk for svar. Jeg er gjerne med dere på novemberklubben (Tromsø). Godt å være flere sammen. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stompa.

Tusen takk for svar. :-)

Høres bra ut. Vi må bli bedre kjent. Så deg vil jeg gjerne treffe :-). Håper du har det bra i svangerskapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin i oktober. Ser det har vært noen treff tidligere, men disse har vært på vanlige hverdager kl 12....Da er jeg på jobb. Så jeg håper noen kan/vil treffes på ettermiddagen.

 

Venter også vår første :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

HEI! Venter nr tre i okt. Ser det skal være treff neste uke, 13 sept kl 18.... jeg bruker ikke selv å delta så mer vet jeg ikke. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Trude. :-)

Tenker at jeg skal dra på BIM-treff neste uke den 13.09.11 kl.18.00 på Grunder. Kom du også, så kan vi møtes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude. :-)

 

Vi var 6 stk. trivelige damer som møttes på Grunder i Tromsø i går,

kl. 18.00. Det var kjempe koselig. Alle med litt forskjellig termin, 2 av oss i oktober og så var det januar og mai (1). Det er planlagt at vi skal møtes igjen, ble ikke avtalt noe dato i går. Hun som arrangerte det skal legge ut en ny dato for når vi kan møtes på BIM-treff. Så følg med på lista over BIM-treff. Anbefales. Håper at visninga var bra :-), og at du kan komme neste gang. Når har du termin i oktober? Jeg har den 19.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monka.:-)

Følge med på lista over BIM-treff framover. Det vil komme opp en ny dato for Tromsø der etterhvert. Vi som møttes i går tenker å møtes igjen. Det var kjempe koselig vi var 6 stk. som møtte opp. Nyttig og anbefales. 2 av oss med termin i oktober og første barn. Velkommen skal du være :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, jeg vil gjerne være med neste gang. Jeg har termin 22 okt, men regner med å ikke gå helt ut, går på tett oppfølging pga sv.skapsdiabetes og fare for sv.skapsforgiftning :( Fikk liksom alt denne gangen.... alt vel med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude.

Kjempe flott, da regner jeg med å treffe deg neste gang :-). Ja, går greit med meg og mitt svangerskap så langt, men må følge med blodtrykket. Uff da,Trude, men de er flinke til følge opp ved UNN/jordmor/lege så det går nok bra skal du se. Ta vare på deg selv og den lille :-). Greit å treffe andre som er i samme situasjon og dele info/kunnskaper, samt holde kontakt både for oss selv og barna våre

:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...