Gå til innhold

Terminklubb oktober 2011-Tromsø og BIM-treff?

Anbefalte innlegg

Heia Tromsø :-).

Jeg er en dame på 35 år som venter mitt første barn i oktober mnd. 2011. Er det noen her inne som har termin i oktober i Tromsø? Ønsker å bli kjent med dere. Ønsker også å bli medlem av termingruppe og delta på BIM-treff i Tromsø. :-)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også termin i oktober. Ser det har vært noen treff tidligere, men disse har vært på vanlige hverdager kl 12....Da er jeg på jobb. Så jeg håper noen kan/vil treffes på ettermiddagen.

Venter også vår første :)

• 3 uker senere...

Hei Trude. :-)

Vi var 6 stk. trivelige damer som møttes på Grunder i Tromsø i går,

kl. 18.00. Det var kjempe koselig. Alle med litt forskjellig termin, 2 av oss i oktober og så var det januar og mai (1). Det er planlagt at vi skal møtes igjen, ble ikke avtalt noe dato i går. Hun som arrangerte det skal legge ut en ny dato for når vi kan møtes på BIM-treff. Så følg med på lista over BIM-treff. Anbefales. Håper at visninga var bra :-), og at du kan komme neste gang. Når har du termin i oktober? Jeg har den 19.10.

Annonse

Hei Monka.:-)

Følge med på lista over BIM-treff framover. Det vil komme opp en ny dato for Tromsø der etterhvert. Vi som møttes i går tenker å møtes igjen. Det var kjempe koselig vi var 6 stk. som møtte opp. Nyttig og anbefales. 2 av oss med termin i oktober og første barn. Velkommen skal du være :-).

Så flott, jeg vil gjerne være med neste gang. Jeg har termin 22 okt, men regner med å ikke gå helt ut, går på tett oppfølging pga sv.skapsdiabetes og fare for sv.skapsforgiftning :( Fikk liksom alt denne gangen.... alt vel med deg?

Hei Trude.

Kjempe flott, da regner jeg med å treffe deg neste gang :-). Ja, går greit med meg og mitt svangerskap så langt, men må følge med blodtrykket. Uff da,Trude, men de er flinke til følge opp ved UNN/jordmor/lege så det går nok bra skal du se. Ta vare på deg selv og den lille :-). Greit å treffe andre som er i samme situasjon og dele info/kunnskaper, samt holde kontakt både for oss selv og barna våre

:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...