Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Synes synd på ungene som verken har far, kontakt med farsfamilien (fordi de ikke ønsker det) eller noe særlig kontakt med min familie siden familien ikke bor her. Så ungene omgås meg, samt lekekamerater og barnehage/skole hele dagene. Prøver å ta dem med på turer, introdusere dem for mine venner osv, men blir ikke det samme. Utrolig kjipt å sitte alene på høytider som julaften, 17. mai osv, når andre feirer sammen med familien. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Ja!! Jeg har 1 barm da... skulle så ønske at poden kunne bo sammen med moren OG faren sin.. en vanlig familie liksom!! :-/ Siden jeg var lita har jeg gleda meg sånn til å bli mamma, og ha en liten familie å ta vare på, men det er liksom bare meg og han, vi har det utrolig godt sammen, og han har kontakt med faren sin, vi er jo egentlig heldige, men jeg ønsker meg en familie jeg!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Her er det slik at ungene ikke har far, og fars familie vil ikke ha kontakt. Min mor har kontakt med ungene en helg i ny og ne (5-6 ganger i året), og min far bryr seg ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Så trist å lese :(Leit å høre.Jeg er også alene med har min mor som er en engel..stiller opp og barnefar.men sliter med mye annet..Må være trist å ikke ha familie..Klem:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå