Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Er det vanlig? Synes jeg går på den ene "kuren" etter den andre uten at jeg blir helt bra. Er så lei av denne svi/kløinga!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg var plaget i årevis, helt til jeg fikk en (kun 1!) pille av legen som begynte på V....Husker dessverre ikke hva den heter! Hadde til da vært plaget med sopp i 10 år, har ikke hatt det igjen. Er nå 6 år siden jeg fikk den pilla.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Prøv å redusere inntaket av gjærbakst. Det er det eneste som har gitt varig virkning for meg. Og jeg er sikker på at det er det som er forbryteren, for jeg skal ikke spise mange skiver brød før det bryter løs igjen.... Så slutter jeg, og soppen forsvinner som ved et mirakel.
Omnipakk Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Gå til legen og få resept på Diflucan. Når du kjem på apoteket får du då ei pille (gjerne ei ved eit anna namn men med samme virkestoff) som kostar under 40 kroner (mykje billigare enn dei ubrukelege Canesten-kurane) Den skal svelgest, og den verkar på eksisterande sopp etter halvanna døgn, og deretter forebyggande i lang lang tid, opp til to år om du er heldig. Eg har slite mykje med sopp tidlegare, men i det siste så har problemet mitt vore bakteriell vaginose. Det har vore illeluktande, klødd og med konstant utflod. Dessverre tok det lang tid før eg skjønna kva som var gale; men tok då ein kur med Vivag (reseptfritt), og det var ein vidunderkur. Så om du ikkje får bukt med problema etter soppkur, vil eg råde deg til å prøve det.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Plages også veldig med underlivet Plages masse med uvi og etter en kur med antibiotika blir det bakteriell vaginose, så får alltid med resept for behandling av det også ! Men nå har jeg begynt å ha vivag og multigyn liggende i hus og tar en kur med det ved begynnende stikking/ lukt /kløe og føler meg frisk der nede !! Husk å behandle mannen din også for sopp om du har det, ellers smitter han deg jo bare igjen!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Iodine skylling (betadine) og en krem som heter ginodermofix (usikker om den heter det i norge) virket utrolig bra og her fjernet problemet helt Diflucan og flagyl er velkjente medisnier som legen skriver ut til deg ved vaginal sopp og andre infeksjoner. Men de er sterke og muligens ikke nødvendig å ta.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Og pass deg for naboen! Du får nemlig status som hore om det ligger canesten i søpla di!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Takker for svar Har blitt kvitt den soppinfeksjonen oppi kjeden tror jeg. Nå er det bare rundt åpning det klør (og sviiiiir når jeg tisser hvis jeg akkurat har klødd meg panisk). Har ikke noe spesielt med utflod lenger, så tror det bare er rundt skjedeåpningen igjen. Kanskje jeg bare får komme meg til legen da.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå