Gå til innhold

han er så plagsomt av og til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er veldig flink til og prate og legger ut om alt og ingenting og kan til tider plage andre med og snakke om sin hobby og det er ikke alle som er så intresert i det, i tillegg så om det har skjedd noe spennende i hobbyen så forteller han dette til meg først,så forteller han det til alle vi er med i løpet av dagen i tillegg hvis han får tlf fra noen så forteller han det til dem også. Jeg får høre disse øyeblikkene veldig mange ganger da i løpet av dagen.

Han er også veldig flink til og plutselig bytte samtale emne mens vi snakker om en ting, har vi en samtale så virker det som det er veldig viktig for han at han har ordet mest.

Hobbyen hans består av fly,helikopter og biler(fjernstyrte som går på nitro) og han prater veldig mye om dette i løpet av dagen og sitter ofte og surfer på nette og se ditt og se datt til meg...

Jeg skulle bare ønske han kunne begrense hobbyen til sine venner som også driver med denne hobbyen, at han kunne sett når folk har fått nok av det han vil prate om så de kan prate om noe annet fks,at han kunne slippet ordet til og ikke brukt så mange eksempler han gjør slik det tar minst 30 min og i tillegg kommer med sine forlsag til hva man kan gjøre og det er bedre en andre sine...

Arrghh,,, han mangler noen sosiale antenner...

trengte en liten utblåsning.

Men noen som har noen råd, kansje jeg burde snakke me han om dette,men er redd han føler jeg vil endre på han og det vil jeg jo ikke,men disse tingene blir bare mer og mer plagsom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle være plagsom ;) blir litt bomfeil innimellom.

Skrevet

Har du sagt noe til ham da? Samboeren min er datanerd, og hvis jeg var interessert kunne jeg nok fått eviglange foredrag om alt det innebærer. ETter noen mndr sammen sa jeg at "jeg er kjempeglad i deg, men jeg er ikke så interessert i data som du er. Det blir rett og slett litt kjedelig å prate så mye om data når det kun er en av oss som synes det er dødskult." Og det var helt greit, og han sluttet å prate så mye om det. (Skal sies at han var aldri så ekstrem som din da, han plapret aldri masse data med vennene våre osv)

Skrevet

burde kansje snakke me han om det ja... ellers vil det jo bare forbli slikt bare prøve og si det på en fin måte.

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...