Gå til innhold

Hvilken BH størrelse har DU?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bruker 65 DD/E, og sier det samme som hun over... de er ikke veldig store, siden jeg er smal rudt bysten.

Er ganske fornøyd, men kunne vært LITT større. Men samtidig er det vanskelig og dyrt å finne bh. Uten bh ser de små ut synes jeg selv.. Kjærsten er fornøyd og det er det viktigste :)

Det er trist at du tenker at puppene dine avgjør om du får en mann eller ikke. De fleste menn er tross alt ikke så overfladiske. Da kunne de like godt ha vært sammen med to stressballer hvis det var så viktig. Vi er så mye mere enn kroppene våre.

Annonse

Hvordan mener du "vokste ut igjen"? Tok dt lang tid?

Jeg har 80 H og tenker å ta brystreduksjon når jeg har fått alle barna jeg skal. Nå er de relativt faste, men merker stor forskjell fra da jeg var 20 og nå. Samme størrelse, men mye mer heng. Noen år til jeg reduserer enda. Men seriøst? Hvor mye reduserte du dine?

B og C sier ingenting om str på hverken BH eller pupper. Du må ha med omkretsen også.

Etter å ha prøvd BHkalkulator ble jeg overraska. Har alltid trodd jeg var 75C, men jeg er 80B.

Og puppene mine er ikke veldig små, de er helt passe egentlig...

Hei hei. Da jeg reduserte mine var jeg 25 år og veide ca 65kg 173 cm. Brystene var str 70dd/e reduserte de ned så jeg passet en liten c cup med 75 rundt. Det tok ca 2 år før de begynte å vokse, men da voks de ganske raskt også, her skal sies at jeg la på meg en 5-8 kg, så det gjorde vel sitt. Men jeg har gått like mye ned igjen i vekt også så det er egentlig helt merkelig. Du er i allefall lur som venter til du er fedig med ammingen. Jeg ble lovet en operasjon som skulle være ammevennlig, men jeg har ikke kunnet ammet mine(Har klart å håndmelke litt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...