Gå til innhold

Hvilken BH størrelse har DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har B, og er langt ifra fornøyd.... kunne tenkt meg C...

Er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75DD. Hadde ikke klaget om de var litt mindre, men ganske fornøyd. :)

Skrevet

80 E. Puppene er kanskje det eneste jeg kan si at jeg er litt fornøyd med på meg selv.

Skrevet

En liten B. Det passer meg utmerket. Veldig fornøyd med størrelsen.

Skrevet

Jeg er såvidt en A, ville gjerne vært en B

Skrevet

75c/d alt etter hvor jeg kjøper bh.

og jeg har egentlig ikke spesielt store pupper, men helt fornøyd :)

Skrevet

Har str som er ca AA eller enda mindre. Sier seg selv at jeg er kjempemisfornøyd, men synes det er egoistisk å bruke penger på silikon bare fordi jeg også vil ha en mann.

Skrevet

H til vanlig og J når jeg ammer.

Skrevet

Har 80G og synes det er altfor mye. Kunne tenkt meg en C.

Skrevet

80 E, ikke fornøyd, foretrekker en C - cup...

Skrevet

Jeg er 75 E/F nå, men kunne godt tenkt meg at de var littegrann større. Men er sånn passe fornøyd nå også.

Skrevet

75 B/C alt etter som.

Er lykkelig for at jeg er tilbake i normal str etter amming med megapupper. Nå kan jeg gå i hva som helst uten å se tacky ut;-)

Skrevet

75D (evnt 80C).

Venter på brystreduksjon...

Skrevet

70/75A. Skulle gjerne hatt en størrelse eller to større cup, men dama klager ikke ;)

Skrevet

85 G

Plagsomt med tanke på å finne klær og løping, men gidder ikke bruke noe energi på å mislike dem eller penger på å forandre dem.

Finn riktig BH og rett opp skuldrene + les litt tips om bekledning så dem er på sitt beste, så kommer man langt :)

Selv syns jeg små pupper er knallfint, og er så misunnelig på de som går med lette sommerkjoler uten å se luguber, tacky eller utfordrende ut.

Skrevet

80 E. Veldig fornøyd :) Men skal sies at jeg har silikon da ;)

( Hadde for øvrig 80 D tidligere )

Skrevet

80 D. Syns ikke selv jeg har noe store pupper, helt normale. Fornøyd med størrelsen, men de kunne godt vært litt fastere ;)

Skrevet

85D. Hengepupper som ser små ut uten bh.

Skrevet

Glemte å si om jeg var fornøyd...

joda, puppene er vel greie, men kunne gjerne vært litt mindre så de ikke var så tunge.. Har vært 80 til nå, så vil gjerne ned dit igjen fort

Skrevet

Hmmm det spørs hvor jeg kjøper det. Men alt fra 85dd til 80e. Ikke så fornøyd med dem nå... Er 25 år og etter graviditet er de blitt som 2 strømper... Blæh. Kunne tenke meg C str;)

Skrevet

Satan for noen svære pupper dere har!! Langt nedpå alfabetet.. jeg bruker bare en skarve 75 B..Litt slunkent igrunnen..

Skrevet

Bittesmå hengepupper har jeg... Hadde b-cup før, men etter vektnedgang og amming fyller de ikke a-cupen engang, og er skikkelig hengepupper. Har jeg ikke bh på er jeg helt totalt flat. Så er IKKE fornøyd nei.

Skrevet

75DD, er 1.70 høy og veier 75 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...