Gå til innhold

Ta abort fordi barnefaren er profilert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg at jeg var kun i øyeblikket for han..Tenker på ungen stakkar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvorfor det?

har du lyst på barnet?

Kan du forsørge det?

Har du et nettverk rundt deg som vil hjelpe deg (litt)

Kan jo hende han blir en god far selv om dere to ikke er sammen

Skrevet

Fordi han ikke ønsker barn,fordi han vil få to foreldre som ikke bor sammen og jeg må sende han til en villt fremmed omtrent..Som jeg ikke kan gå god for.

Og fordi ikke yrke hans tilsier at jeg noen gang får en stabil og samværs avtale. Og fordi jeg ikke ville ha problemer å se på han og skulle fortelle åssen jeg kjenner faren hans.Og at jeg vil bli stemplet for en grupie og dette skal barnet leve med å.

Men tiltross for dette er jeg bare et menneske med følelser.. Der tvilen kicker inn.

Skrevet

Dette må være helt opp til deg, men du må være klar over at du (sannsynligvis) ikke kommer til å få samme muligheter som andre alenemødre til frihet o.l, hvis dette er en mann som er mye på farten o.l. Vær sikker på at du beholder barnet fordi DU vil, og fordi DU tror du kan ta vare på det. Om du blir stemplet som en groupie får du tåle det. Vennene dine kjenner deg bedre enn som så sikkert, og hva andre mener er jo revnende likegyldig?

Skrevet

Jeg kan nok leve med det meste bare synes det er grusomt at barnet skal lidde av mine dumheter og at livet hans/hennes skal være byggd opp på et utgangspunkt som alltdi vil ramme han/hun på en måte *sukk* Jeg kunne godt tenke meg et barn i løpet av livet men ønsker det beste for barnet og redd for at jeg er ego hvis jeg beholder.

Skrevet

Synes ikke det er ego, hvis du beholder av riktige hensikter. For alt du vet kan barnefaren vise seg å ville tilbringe masse tid med barnet sitt, kanskje foreldrene hans også? Har du snakket med han om det?

Skrevet

Hva er riktige hensikter? Jeg ønsker meg et barn fordi jeg vil oppleve det:) økonomi og netteverk er ikke noe problem :) Jeg har informert han om graviditeten. Men han tror meg ikke... Antar at dette ikke er førsta gang noen sier de er gravide med han..

Skrevet

Det jeg mente var at du beholder fordi du ØNSKER å beholde det (mange beholder faktisk kun av den grunnen at barnefar ER rpofilert, men det virker jo ikke slik på deg)...Nei de fleste kjendiser har nok opplevd setningen "jeg er gravid, og det er ditt" maaange ganger. Så du får nok belage deg på at han ikke tar ansvar med det første, hvertfall ikke før du får bevist at dette er hans barn...

Skrevet

Nei er ikke pga av faren jeg vil beholde,da hadde jeg ikke vært i tvil nå hehe. Jeg skal på Ahus imorgen og tar alt derfra.Regner med at det er du som har besvart meg hele veien her :)

Tusen takk for synspunkter og tiden din!

Skrevet

Ja er nok meg som har svart litt ja :) Bare hyggelig! Lykke til da med alt. Og ps, virker som du har bestemt deg for å beholde nurket i magen, så så lenge barnet er ønsket av deg vil det få det godt. Mange som er alene, og ikke er det sikkert at du blir det heller, mange som endrer seg underveis :)

Skrevet

Ikke tenk på det negative. Hvis du ønsker å beholde så gjør det.

Jeg ble gravid med en profilert mann for 10 år siden....han tok helt for gitt at jeg tok abort og maste om avisoppslag osv. Jeg tok aborten. Jeg kan jo ikke angre på et valg jeg tatt for da kanskje livet mitt ville vært annerledes idag, og ikke hatt de barna jeg har men aldrig aldrig at jeg skal la noen andre bestemme sånt for meg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...