Gå til innhold

Høygravid, fødeklar og overmoden hehehe :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i samme situasjon igjen her, eller kanskje noen bedre??

8 dager over i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, høygravid fødeklar og termin i morgen..

Men ikke på nær så overmoden som deg,stakkas :)

Sender deg masse fødestøv! (du kan få mitt også, jeg kan holde ut noen dager til)

Skrevet

4 dager over her. Venter og venter og venter... Prøvd alle kjerringråd, men så langt uten resultater.

Måtte vi få disse babyene ut snart!

Skrevet

Jeg slår ikke deg, men ligger rett bak. 5 dager på overtid!! Jeg vil gjerne legge til presseklar! Jeg er førstegangs, så vet ikke hva jeg prater om. MEN, jeg drømmer om å få beskjed om at, ja nå, nå kan du presse!!!

Godt de gale har det godt :D

Skrevet

Jeg bare lurer, slapper dere av i håp om at ting skal starte, eller er dere aktiv?

Har hørt så mye forskjellig som skal være det "riktige" :)

Skrevet

Takker for fødestøv! Har sugd til meg noen liter med det i det siste så kanskje lageret snart er fult nok hehehe :)

Presseklar ja. Det glemte jeg!! Hehehe.

Ok da leder jeg foreløbig.. Noe jeg egentlig ikke vil!! "Alle" føder jo før meg *buhuuuu*

Skrevet

Jeg har prøvd å både slappe av og være så aktiv som mulig. Ikke lett med dette bekkenet, men har presset meg hard innimellom.

Har også prøvd det som er av kjerringråd uten hell. Nå har jeg vel gitt litt opp. Har jo gått med rier i over 2 uker. Og denne månen da????? Var ikke mye futt i den skal jeg si deg. Sitte på terrassen 2 netter på rad for å få hjelp av den var helt nyttesløst.

Kanskje de har tatt feil, at det var i 2012 dette barnet skulle komme??? Begynner å lure hehehe :)

Skrevet

Jeg har også prøvd begge deler, har dager hvor jeg ligger hele dagen og har jeg dager hvor jeg har gjort masse hele dagen. formen min er egentlig veldig bra, så det er ikke noe i veien for å gjøre litt. Men det er jo begrenset hvor mange ganger teppet på stua må støvsuges og gulvet vaskes. Har ikke prøvd meg på så mye kjærringråd, har prøvd sex og bryststimulering uten hell.

Nå har jeg gått over til å slappe av, spiser hva jeg vil, drikker hva jeg vil, lastet ned noen serier og ligger i senga nesten hele dagen og ser på det. Sover også to timer på dagen, bare fordi jeg ikke har noe å gjøre. Og dagene blir ikke akkurat korte av det. men da har jeg ihvertfall litt krefter hvis gullet skulle tenke å komme ut :D

Skrevet

Okei.. har prøvd litt av alt jeg også..

Men merker at jeg ikke klarer å slappe skikkelig av, for jeg kjeder meg så fort.. er en meget utålmodig jente fra før av, så skal ikke mye til før jeg begynner å trippe.

I morges våknet jeg av at det faktisk rant melk nedover armen min, (lå på siden). Det var litt morsomt, har ikke fått noe lekkasjer før!

Så da var samboer ganske klar på at " I DAG KOMMER HUN"... men nei :)

Skrevet

Hehehe Ikke noe lekasjer her, men det har jeg ikke hatt med noen av barna.

Skrevet

Sender over sekker og poser med fødestøv og håper det setter fart på sakene i natt! Jeg har ennå 9 dager igjen til termin og har hatt lyst til a slite håret av meg i uker allerede...lykke til alle vordende mødre!!

Skrevet

Bare 11 dager over her, overtidskontroll i morgen :) Er så leiii !!!! MMen masse lykke til te deg, håper du og føder snart :)

Skrevet

HeI, jeg er nå på dag 3 overtid, og jobber hardt med motivasjonen min om at dette kan drøye. Er førstegangsfødende, håper virkelig på en normal fødsel uten igangsetting( har desverre blitt pepret med skrekkhistorier), men akkurat nå gir lillegutt ingen tegn på at han vil ut. Alle jeg kjenner har født allerede, og familie og venner maser konstant. Hver morgen er jeg like skuffa over at ingenting har skjedd i løpet av natta:/ Masse lykke til til alle dere overtidsjenter:)

Skrevet

Bare 11 dager over linnnnnn??? Er jammen ikke bare bare det!! Da håper jeg at du ikke kommer ut fra den kontrollen uten baby! Håper du også føder straks.

Skrevet

Alle jeg kjenner har også født. Og de fleste med termin etter meg Blææææ.

Huff ja håper også virkelig han kan komme av seg selv så en slipper å bli satt i gang. Men det ser ikke ut som om han vil det :((

Skrekkhistorier skal du ikke høre på. Møt fødselen med ett åpent sinn (joda vi vet at det er vondt) sånn at du får din egen kropp å fokusere på. Vi opplever dette veldig forskjellig. Håper du får en fin fødselsopplevelse uansett om den kommer av seg selv eller blir satt i gang.

Skrevet

Hehe... Deilig med en frustrasjonstråd ;) Ikke overtid her enda, men har termin i morgen og er rimelig lei... Har hatt krfatige kynnere/maserier siden natt til søndag, iom at jeg har hatt en fredelig mage til nå har jeg jo da trodd at nå skal det skje... Men går nå her da i samme tralten ;)

Lykke til til oss alle :)

Skrevet

Ja det er godt å kunne få ut litt frustrasjon, for det blir desverre en del va det :((

Lykke til til alle. Håper jeg slipper flere "snikere" i køen for nå føler jeg virkelig at det må være min tur snart! Hehehe :)

Skrevet

Ja håper virkelig ikke de sender meg hjem uten noen baby i morgen, da kommer jeg til å bli frustrert! å nå gidder vi ikke flere snikere i køen :P Allle venninnene min som hadde termin etter meg har født, så sliter med å holde motivasjonen oppe, men vi får bare tenke at nå er det ikke lenge igjen uansett:) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Akkurat det samme her linnnnnn!!

Skrevet

Våknet jammen med baby i magen i dag også gitt...

Termin i DAG :)

Skrevet

Åååååå, nå må det skje noe snart. Kjenner frustrasjonen fin, enda jeg "bare" gikk 7 dager over.

Heier på deg!!!

Skrevet

Det gjorde jammen jeg også Cocopuffs*fødeklar*. Ikke at det var noen bombe da hahaha =)

Takk dollypopp!! 9 dager over nå *sukk*

Skrevet

Nei, jeg hadde nesten ikke forventet noe annet hos deg Petrine +spire=❤, hehe.. :) Tror nurket ditt har det altfor godt i magehuset..

Har du fått overtidstime?

Jeg skal til lege på onsdag igjen, da snakket han om å strippe meg.. huff, kjenner jeg ikke har lyst til det! Men,alt for å få hun ut...

Skrevet

Takk, godt med gode råd fra erfarne fødende:)

Skrevet

Cocopuffs*fødeklar*

Jeg har ikke fått noe overtidstime i det heletatt, men fått time til innleggelse på obs-post for gravide 12 dager over. Altså på torsdag.. Jeg har jo hatt ønske om å få bli sjekket og evt strippet, men nei fikk ikke noen av delene gitt. Så vi kan jo desverre ikke gjøre annet enn å vente :((

Ja han trives altfor godt der inne ser det ut til.. Enda vi har truet med å legge på leien hjelper det ikke hehehe :) I går forsøkte vi oss nok en runde i halmen, men hjelper ikke det heller :(( Endte bare med enda mer vondt i bekkenet, så nå gir jeg opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...