Gå til innhold

Noen fra Bærum/Asker her?


Tonemor1982

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har termin i november, og hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som bor i Bærum/Asker som venter barn i høst/vinter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg bor også i røyken men er ofte i Asker og gjerne Sandvika :)

 

Formen min er litt laber nå, har sliti med hyperemesis og er fortsatt kvalm.

 

Jeg har termin 21. Januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere her fra samme område. :)

Selv bor jeg på Kolsås, og har en datter på snart 3. Har dere barn fra før?

Forrige svangerskap ble jeg kjent med en gjeng fra Asker via BIM, og mange av oss har fortsatt kontakt, så har god erfaring med BIM som møteplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gjerne med på et treff. Var masse med bim-jenter fra Oslo når jeg fikk første var veldig hyggelig det, har fortsatt god kontakt med flere men er litt langt å kjøre inn til Oslo,så håper å møte noen litt nærmere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Vi bor på Kolsås og jeg har nettopp født. Har veldig lyst til å bli m i barselgruppe, det blir fort litt kjedelig på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gjerne med på treff. Har siste dag på jobb før permisjon på fredag (21.), så treff på dagtid passer best etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve å få til et i Asker eller Sandvika? Forslag på tid og sted? Jeg har avtale halv ett på torsdag og fredag er det planleggingsdag i bhg. så da må jeg være hjemme med gutten vår.. Kan i morgen, men kanskje litt dårlig tid for å få til noe??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har nettopp flyttet tilbake til Bærum. Bor nå på Kolsås, mens vi venter på å kunne flytte inn i vårt nye rekkehus på Emma Hjort.

 

Har en jente på snart 4, og en jente på 16 dager. Vi vil gjerne møte nye mennesker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...