Gå til innhold

Spy i dag, SFO i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har feiret bursdag i dag, med masse kaker, snop og brus. Dette resulterte i en 7 åring som kastet opp, han er ikke vant til så mye sukker. Han er jo ikke syk, ble bare for mye søtt på en gang. Er det ok å sende ham på SFO i morgen dersom han er fin i natt og i god form i morgen tidlig? Han er i grei form nå, sier at han ikke er dårlig lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke er syk, så kan han dra på SFO synes jeg.

 

 

Skrevet

Det hørtes veldig greit ut ja :) Overspising av godteri er jo ikke smittsomt, hehe :)

Skrevet

Ja! Det er jo ikke smittsomt å spy av overdose med søtssaker ;)

Skrevet

Takker for svar :) Nei, han er jo ikke syk, men han var litt bleik og slapp i dag likevel, så holder ham hjemme. Hadde mulighet for å være hjemme i dag så da passet det forsåvidt greit. Men tror fortsatt ikke at han er syk, han spiser og ser bedre ut nå. Får gå i morgen, da er han i hvertfall helt fin igjen vil jeg tro :)

 

H.I.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...