Gå til innhold

Å, denne vogna var nydelig !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, den var kjempefin, knallfin farge. Sånn jeg lå i da jeg var liten. Sånn vil jeg ha når jeg blir gravid :-)

Skrevet

Ser helt jævlig ut å trille....

Skrevet

uuuuuusj, ser jo ut som en baby-kiste, kunne aldri klart å legge en liten baby i en sånn vogn altså, er jo heeelt samme fasong som en kiste, creeepy...

Skrevet

Signerer HI jeg, synes den var kjempefin.

Hvordan får du den til å se ut som en baby-kiste? Hva er creepy med den da?

Skrevet

Kjempefin! Det var den gang vognene fremdeles ble lagt med tanke på barnets beste. God og stor plass.

Skrevet

Sånn lå jeg i når jeg var baby:) men vår var veeeeldig gul :)

Skrevet

Er det seriøst lov til å ta 4000 kr for en vogn som faktisk er fra 70-tallet og helt rævva å kjøre?!?!

Folk er jammen ikke snaue.

Skrevet

den var nydelig! AKKURAT sånne vogner jeg liker. synd jeg hverken har plass eller råd til å kjøpe den til et evt neste barn!!

Skrevet

Sånne vogner er fantastisk nydelige, men fy fader så upraktisk. Men så bor jeg i byen da. :P

Skrevet

Hmm, den har store gode hjul og rikelig med plass til babyen oppi. Synes ikke den ser ut som en kiste (det er jo en veldig klassisk bagvogn fasong på den), eller ser grusom ut å trille.

Har prøvd et par moderne vogner som gjerne koster ti tusen kroner, og har små dritthjul foran. De var ingen fryd å trille for å si det sånn.

Men smaken er jo som baken da.

HI

Skrevet

Jeg har en brukt silver cross. Den er ganske lik utseendemessig. Er veldig god å trille, spes på snø og møkkaføre!

Skrevet

Selger kan da ta hundre tusen om han vil. Om noen vil betale det, er en annen sak.

Synes vognen var lekker, jeg. Men jeg ser at den er upraktisk. Selv er jeg født på slutten av sekstitallet, og lå i en Silver Cross. De er nydelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...