Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Fælt å lese. Er det ikke like bra med jente som gutt og mottsatt? Jeg har en av hver og ville ikke vært uten noen av de. Gutt med fotball og litt tøffe klær og en nydelig gutt. Og jenta mi med kjole inn i mellom og fletter i håret, men like gjerne skitten fra topp til tå. Skjønne jenta mi. Gi dere og vær glad for det dere har fått og nyt det. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Vi får bare ta dib for det det er. Det er nok mest for å provosere. Hilsen guttemamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå