Christinamedjente Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Da er det ikke lenge til jul dere!!:) eeeeeelsker julen!!!
PeppaPig Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Woooohooooo gleder meg skikkelig jeg også! Driver å titter på julepynt på nettet og ser etter julegaver :-)
lure Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Allerede godt i gang med julegaver, blir noen hjemmelagede så greit å begynne tidlig med dem. Ellers vet jeg hva jeg skal kjøpe, så det er bare å ta med når jeg er i den aktuelle butikken. Kalenderen til frøkna er ferdig ! Å nå vurderer jeg å begynne på " vi ordner til jul" listen. Det er 11 uker til julaften og jeg har tenkt å kose meg i des, så da er det bare 8-9 uker igjen Det passer akkurat med 1 rom i uka. Det beste med å være tidlig ferdig, er å kunne sitte på en kafe på senteret å se folk stresse rundt.... mens vi nyter kake og kaffe, å koser oss Har tid til jule theater, bake med frøkna fordi vi ikke har noe annet å finne på osv. Advendt skal være kos og ikke stress !
Kamillamor Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 JIPPIIIII !!!!!!!!! ELSKER JUL!!!!! Er godt igang her også, med både julegavene og kalenderene til ungene, det er jo sååååå koselig Dere må kose dere masse med juleforberedelsene, ogha en riktig god jul når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå